אם יחליט לשוב לישראל, נתניה תבחן את עלות צירופו של אלמוג כהן

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

אחרי ירידת הקשר לליגה השלישית בגרמניה, גורם במועדון אישר לספורט1: "קשה לעמוד בזה כלכלית, אבל אין מישהו שלא היה רוצה אותו". דראפיץ' וברדה רוצים להשאיר את ברשצקי, ששונקר מהפועל כפ"ס הוצע

(גודל טקסט)

לאחר ירידתה של אינגולשטאט, קבוצתו של אלמוג כהן לליגה השלישית בגרמניה והעובדה כי לקשר סעיף המאפשר לו להשתחרר מחוזהו במקרה של ירידת ליגה, בנתניה יחכו להחלטתו, אך מצדם החליטו שאם יבחן את האופציה לחזור לארץ, הם יבדקו את העלויות הכרוכות בהחזרתו לקבוצה.

כידוע, התחיל את קריירת הבוגרים שלו במכבי נתניה, ממנה יצא לאירופה. למרות העובדה שגובה השכר של כהן כיום כקפטן קבוצה בגרמניה גבוה בהרבה מהמדיניות הכלכלית של נתניה, בקבוצה יבדקו את האופציה, כשנכון לרגע זה כהן עדיין לא החליט על עתידו ולו כמה הצעות מגרמניה. "זה נכון שקשה מאוד לעמוד בזה כלכלית, אבל אין מישהו בליגה הזאת שלא היה רוצה אותו", אמר גורם בנתניה.

כבר אתמול, בפוסט שפרסם אייל סגל בחשבון הפייסבוק רשם כי "בקבוצה חייבים לשחק מספר שחקנים 'רעים' במובן  'הטוב' של המילה. לקבוצה חייב להיות קפטן אחד קבוע על המגרש, שלא יתחלף כל שני וחמישי". נראה שכהן בהחלט עונה על האפיונים הנ"ל.


יכול לחזור בחינם, אבל שכרו עלול לטרפד. כהן (Gettyimages(

עוד במועדון, לאחר פגישת העבודה שנערכה בין צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לבעלים אייל סגל, ביקשו השניים להשאיר את הקשר מוטי ברשצקי, כאשר נתניה תצטרך להודיע להפועל ת"א על החלטתה אם לממש את האופצייה עד ה-10.6. גם המגן הימני מוחמד זיבדאת צפוי לקבל הצעה לשנתיים.

בנתניה עדיין רוצים לצרף אחד מבין שון גולדברג או סאן מנחם, כאשר נכון לרגע זה, אין התקדמות בין הצדדים כשלפחות בגזרתו של גולדברג, המגן עדיין מחכה להצעה מאירופה. בנתניה אישרו כי הבלם אליסון דוס סנטוס מועמד, אך ציינו כי ישנה רשימת מועמדים נוספת. מי שהוצע לקבוצה הוא קשר הפועל כפר סבא, תומר ששונקר.

אכזבה נרשמה בגזרתו של החלוץ גיא מלמד, שלמרות שכבש לעיני מאמן נבחרת ליטא, אדגראס יאנקאוסקאס, החליט האחרון שלא לזמנו לסבב המשחקים הנוכחי במסגרת מוקדמות יורו 2020. עם זאת, לא מן הנמנע שמאמן הנבחרת יחליט לזמנו במחזור המשחקים הבא בספטמבר, שכן תהליך קליטת שחקן בנבחרת לוקח זמן. הקבוצה תחזור להתאמן ביום ראשון ה-30.6, אך עוד לפני כן, צפויים השחקנים לעבור אימוני ריצה מוקדמים כדי לחזור לכושר.


קיווה לשחק במוקדמות היורו הפעם. מלמד (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי