חדרה רוצה לשאול את חביב אוחיון לשנתיים, מכבי מסרבת

חביב אוחיון
חביב אוחיון | דני מרון

במועדון מקווים לקבל החלטה עד סוף השבוע. המחלוקת: משך ההשאלה. בקבוצה אמרו: "לא יכול להיות שנקדם שוער ותוך שנה שוב נצטרך להישאר בלעדיו". מנשה זלקה ייפגש בקרוב עם ההנהלה במטרה להאריך את חוזהו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה נפרדה הבוקר סופית מהמגן מקסים גרצ'קין שצפוי לחתום בבית"ר ירושלים. המגן התקשר ליועץ המקצועי אורן גולן והודה על ההזדמנות שקיבל בקבוצה במהלך העונה האחרונה. גולן עצמו אמר על המגן: "מרגש לשמוע כאלה מילים חמות. אני חושב שמקסים עשה את ההתקדמות הגדולה ביותר ומגיע לו כל הכבוד". העזיבה של גרצ'קין וההחלטה של מכבי חיפה על החזרתו של יהב גורפינקל משאירה את חדרה ללא מגן שמאלי אך במועדון מעדיפים בשלב זה להתעסק בעיקר בעמדת השוער.

כפי שפרסמנו לראשונה, המאמן החדש אורי גוטמן הבהיר לראשי המועדון כי היה מעדיף לוותר על השוער הניגרי אוסטין אג'ידה ובמקומו לצרף שוער ישראלי צעיר, כאשר האופציה היא חביב אוחיון. האחרון שייך למכבי תל אביב ויתחיל את האימונים בצהוב, כאשר בחדרה רוצים לשאול את השוער לשנתיים נוספות ואילו במכבי מוכנים להשאילו לעונה אחת בלבד. בחדרה אמרו הבוקר: "לא יכול להיות שנקדם את השוער ותוך שנה שוב נצטרך להישאר בלעדיו. מדובר בעמדה שאנחנו רוצים בה שקט".

מעבר לכך בחדרה עסוקים בשיחות עם שחקני הבית שטרם חתמו על חוזה, כמו הבלם ויסאם רבאח והקשר מנשה זלקה. השניים צפויים להיפגש בימים הקרובים עם ראשי חדרה במטרה להגיע לסיכום.


מנשה זלקה. ייפגש עם ההנהלה בימים הקרובים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי