פרסום ראשון: ג'ראפי חתם בהפועל ת"א, לבקוביץ' יעבור לאפואל

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי. ימשיך על הספסל? | דני מרון

המהפכה נמשכת: שוער מ.ס אשדוד הצטרף לאדומים בחוזה לארבע עונות ("גאווה עבורי") בתמורה ל-3.3 מיליון ש"ח, יחליף את מי שהחל את העונה כשוער המשנה וכעת יצטרף לאלופת קפריסין: "זו הצעה ענקית, מקווה שיסתדר"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

רובי לבקוביץ' עשוי לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. שוער הפועל תל אביב, שאת העונה שעברה עוד החל כשוער המשנה, על סף מעבר לאפואל ניקוסיה, אלופת קפריסין, ואת מקומו בעונה הבאה בשורות האדומים יתפוס שוער מ.ס אשדוד יואב ג'ראפי, שחתם היום (רביעי) על חוזה לארבע שנים, כך נודע לראשונה לספורט1. סכום ההעברה הוא 3.3 מיליון שקלים, והאדומים ישלמו בארבעה תשלומים: 600 אלף ש"ח בעונה הקרובה, 700 אלף ש"ח בעונה הבאה, 900 אלף ש"ח בעונה שאחריה ומיליון ומאה אלף ש"ח בעונה האחרונה.

רובי לבקוביץ' אישר את הפרטים וסיפר: "קיבלתי הצעה ענקית מקבוצה ענקית שמשתתפת באופן קבוע בליגת האלופות, מקווה שהכל יסתדר". כעת הפועל ת"א, שמימשה את האופציה על לבקוביץ', מנהלת מו"מ עם אפואל ניקוסיה, אולם לא צפויה להערים קשיים. 

ובחזרה לג'ראפי שהגיע מאשדוד, הוא אמר לאתר הרשמי זמן קצר לאחר מכן, לאחר החתימה בהפועל תל אביב: "אני שמח להגיע למועדון גדול והיסטורי כמו הפועל תל אביב. זו גאווה עבורי ללבוש את החולצה האדומה".


לבקוביץ'. יצטרף לאלופת קפריסין (אודי ציטיאט)

בתחילת השבוע מ.ס אשדוד החתימה את השוער רועי משפתי על הארכת חוזה ובמועדון אישרו כי ג'ראפי ישוחרר לקבוצה בארץ או בחו"ל אם יזכה להצעה שתתאים לכל הצדדים, ולאור ההצעה שקיבל לבקוביץ' מאלופת קפריסין, הצדדים הוציאו לפועל במהירות את העסקה – וכאמור ג'ראפי כבר חתם על חוזה לארבע שנים והוצג במועדון.

ג'ראפי קיווה לעזוב את מ.ס אשדוד כבר במהלך העונה, אולם בעקבות מאבקי ההישרדות התבקש להישאר וקיבל מג'קי בן זקן, האיש החזק באשדוד, הבטחה כי יזכה לשחרור בתום העונה. לזכותו 95 הופעות מאז 2013, כולן כמובן במ.ס אשדוד.

לעומת מי שנחשב לכישרון עולה, לבקוביץ' בן ה-30 תוכנן העונה להיות מחליפו של אריק ינקו שיעזוב את הפועל ת"א גם כן, אולם מהמחזור השני תפס את המקום בהרכב, ספג העונה 28 שערים ב-32 מחזורים ושמר בסך הכל 16 פעמים על שער נקי, מה שהרשים את הקבוצה שמקווה לשוב לליגת האלופות אחרי שהעונה גם לא הצליחה להעפיל לליגה האירופית.


ג'ראפי חותם בהפועל ת"א (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי