בית"ר ירושלים הודיעה: לוי גארסיה חתם לשלוש עונות

לוי גארסיה
לוי גארסיה | בית"ר ירושלים, רשמי

חלוץ קריית שמונה ונבחרת טרינידד הפך לרכש הראשון של יוסי בניון: "מאושר ומתרגש להצטרף למועדון גדול ועוצמתי, מודה על האמון". על פי גורמים במועדון, שווי העסקה הוא 1.2 מיליון יורו

(גודל טקסט)
ההכנות בבית"ר ירושלים תחת המנהל המקצועי החדש יוסי בניון נמשכות, והיום (חמישי) הודיע המועדון על הרכש הראשון שלו לקראת העונה הבאה: לוי גארסיה, חלוץ נבחרת טרינידד וכמובן עירוני קריית שמונה, חתם לשלוש שנים בבית וגן ובמועדון מספרים על עסקה בשווי 1.2 מיליון יורו.


קריית שמונה תקבל 1.2 מיליון יורו עבור כרטיסו של גארסיה בן ה-21, שהיה חתום אצל איזי שרצקי לעונה נוספת עם אופציה לעוד עונה, וכעת עברה הבעלות על כרטיסו לבית"ר ירושלים, כשאחוזים בודדים נותרו בידי השחקן וסוכנו. חוזהו יהיה זהה לחוזה אותו קיבל בקריית שמונה, יעמוד על כ-300,000 דולר לעונה. בבית"ר שמו עין על גארסיה לאורך כל העונה וכבר בחודש ינואר נעשו גישושים ואף היה ניסיון לרכוש אותו. ההחלטה הסופית נפלה אחרי משחקה של בית"ר נגד קריית שמונה, כאשר גם יוסי בניון שלקח חלק במשחק וגם ראשי המועדון התרשמו מאוד ממשחקו של הטרינידדי.


גארסיה הגיע לישראל לפני שנה מאלקמאר ההולנדית וכבש שלושה שערים ב-20 הופעות בליגת העל במדי המועדון הצפוני. בנבחרת טרינידד וטובגו הוא משחק מאז 2016 והוא הכובש הצעיר ביותר במדים הלאומיים במוקדמות המונדיאל עם שער בגיל 18 ו-127 יום. גארסיה אמר לאחר החתימה: "מאושר ומתרגש להצטרף למועדון גדול ועוצמתי כמו בית"ר ירושלים, מחכה כבר להגיע לאימון הראשון. רוצה להודות לעירוני קריית שמונה על הבית שהיו עבורי ולאנשי בית"ר ירושלים, משה חוגג ויוסי בניון, על האמון".



יוסי בניון בירך את השחקן החדש: "לוי גארסיה הוא שחקן צעיר ומוכשר באופן מיוחד, ואנו רואים בו וביכולות שלו פוטנציאל גדול אשר מתאים למטרות ולבניית הסגל החזק שלנו לשנים הבאות".



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שמחים לבשר על החתמתו של שחקן נבחרת טרינידד ועירוני ק"ש בעונה החולפת לוי גארסיה. גארסיה בן ה-21 מצטרף למועדון לשלוש השנים הבאות. יוסי בניון: "לוי גארסיה שחקן צעיר ומוכשר באופן מיוחד ואנו רואים בו וביכולות שלו פוטנציאל גדול אשר מתאים למטרות ולבניית הסגל החזק שלנו לשנים הבאות". לוי גארסיה: "מאושר ומתרגש להצטרף למועדון גדול ועוצמתי כמו בית"ר ירושלים, מחכה כבר להגיע לאימון הראשון. רוצה להודות לעירוני ק"ש על הבית שהיו עבורי ולאנשי בית"ר ירושלים, משה חוגג ויוסי בניון על האמון". @lsg_11 לרכישת מנוי לעונה הבאה בביו ובסטורי או חייגו> 8971*

A post shared by Beitar Jerusalem F.C Official (@fcbeitar) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי