דיווח: מאמן אוסטריה וינה התייעץ עם הרצוג לגבי וייסמן

שון וייסמן
שון וייסמן | ערן לוף

בעקבות זימונו של החלוץ בן ה-23 לנבחרת ישראל, בתקשורת המקומית נכתב כי אילזר עוקב אחרי השחקן: "ככל הנראה הרצוג סומך עליו, אחרת הוא לא היה מזמן אותו". במועדון מעריכים שרוקאביצה יסכים להצעת החוזה המחודשת

(גודל טקסט)

שון וייסמן שקיבל זימון בכורה לקראת צמד המשחקים נגד לטביה ופולין ועתידו במכבי חיפה עדיין לא ברור, עשוי לעבור לאוסטריה וינה של אלון תורג'מן ולהפוך לשחקן הישראלי החמישי בתולדות הקבוצה, כך דווח היום (חמישי) בתקשורת האוסטרית.

לפי הדיווח נכתב כי מאמנה החדש של הקבוצה כריסטיאן אילזר התייעץ עם אנדי הרצוג לגביו, בדיוק כפי שתווך המאמן האוסטרי בין אלי דסה לוורדר ברמן: "הרצוג כנראה סומך עליו אחרת, הוא לא היה מזמן אותו. האם אוסטריה וינה תפעל להחתימו?".

בתוך כך, מכבי חיפה עדיין לא אמרה את המילה האחרונה לגבי ניקיטה רוקאביצה. במועדון מבינים שללא צמד שחקני ההתקפה החלק ההתקפי יכלול את רק את ירדן שועה, מוחמד עוואד וגיל יצחק שחתם בחודש ינואר וראשי המועדון ינסה לשכנע את החלוץ האוסטרלי להישאר בקבוצה.

כפי שפרסמנו, לפני מספר ימים הירוקים היו פסימיים לגבי רוקאביצה אבל מעריכים כי לאחר חזרתו מחופשה משפחתית בחו"ל ולאור הרצון של משפחתו להישאר בישראל, החלוץ יתפשר ויסכים לחוזה האחרון שהוצע לו. בכל מקרה אם רוקאביצה לא ימשיך, בצוות המקצועי ינסו לצרף חלוץ זר.


מושך התעניינות באוסטריה. שון וייסמן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי