מכבי נתניה צפויה לשחק במחנה האימונים נגד א.א.ק אתונה

שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה | מאור אלקסלסי

היהלומים סיכמו עם שתי יריבות ראשונות לקראת יציאתם לפולין ב-8.7, ביניהן קבוצת הפאר היוונית. בסביבתו של עמוס טוענים כי בכוונתו להמשיך במועדון אם לא יעבור לחו"ל, אזולאי וזבידאת ימשיכו גם בעונה הבאה

(גודל טקסט)

מכבי נתניה תחזור לאימונים רק בשבוע הראשון של חודש יולי, אך בינתיים, סגרו בקבוצה את מחנה האימונים לעונה הקרובה, אליו תצא הקבוצה ב-8.7. כבר בתחילת השבוע פרסמנו כי מנהל הקבוצה ברק בדש ומאמן הכושר יניב מדר יצאו לבחון את מתחם האימונים בפולין, המרוחק כשעה ועשרים מהעיר וורשה, כשבימים האחרונים נסגר המחנה סופית, בעיירה קיילצה.

בנתניה לא בזבזו זמן ושני משחקי אימון נקבעו לקבוצה: הראשון צפוי להתקיים ביומו השני של המחנה, מול קבוצת סנדאציה מהליגה הפולנית השנייה, והשני, שלו דרושים עוד מספר אישורים אחרונים מול היריבה, יתקיים ב-15.7 מול א.א.ק אתונה היוונית. בנוסף, בנתניה נמצאים בשיחות עם יריבת אימון נוספת, דבר אשר ייסגר בימים הקרובים.

בינתיים, בסביבתו של דני עמוס טוענים שאם השוער לא ישחק באירופה בעונה הקרובה, הוא יישאר בנתניה, כאשר בימים האחרונים צוין שמו בהקשר של מספר קבוצות, דוגמת הפועל באר שבע. כפי שפרסמנו, בקבוצה רוצים להשאירו במועדון, אך סוכנו של החלוץ, אבי נמני, מחפש לעמוס קבוצה בחו"ל ואם לא ימצא אחד כזה, בנתניה מקווים שיישאר. אם עמוס יעזוב, רובי לבקוביץ' עשוי להילקח בחשבון לאחר שגם במהלך העונה בנתניה גיששו לגביו, אך, כאמור, בעיר היהלומים נוטים להאמין שעמוס יחתום על חוזה בתקופה הקרובה.


בנתניה מעריכים שאם יישאר בישראל, הוא ימשיך בקבוצה. עמוס (אריאל שלום)

בינתיים, בנתניה מימשו את האופציה על הבלם דולב אזולאי שימשיך לשלוש עונות נוספות, כשגם האופציה על מוחמד זבידאת לעונה נוספת מומשה, כאשר המגן אף עשוי לקבל חוזה לעונה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי