יצא בזול: רישיון הנהיגה של ג'ון אוגו נשלל ל-30 חודשים

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

הניגרי שנפרד מהפועל באר שבע שוב הצליח להימנע מהסתבכות בתיק תעבורה נגדו, כשהפעם העונש כלל לא יחול עליו לאור העובדה שעזב את ישראל וככל הנראה יחבור לוואקמה בטרבזונספור הטורקית

(גודל טקסט)

מזלו של ג'ון אוגו שיחק לו: תיק התעבורה שנפתח נגדו לאחר שנתפס נוהג בשכרות נסגר לפני כמה ימים, סמוך למועד יציאתו מן הארץ. פרקליטו, עורך הדין איתי יצחק, דיווח לו השבוע בשיחת טלפון כי הוטל עליו עונש של פסילת רישיון למשך 30 חודשים. מכיוון שהעונש מתייחס לנהיגה בישראל והשחקן בדרכו לטורקיה, אפשר לומר שהוא יצא בזול מהסתבכותו עם משטרת התנועה.

כחוט השערה הפריד בין הניגרי לבין הסתבכות של ממש. בעיצומו של ההליך המשפטי דרשה התביעה המשטרתית שיפקיד את דרכונו בבית המשפט עד לסיום ההליכים, על מנת להבטיח את התייצבותו בדיונים, אלא שעורך הדין יצחק, הנחשב מומחה בדיני תעבורה, שכנע את בית-המשפט לנהל את המשך המשפט בהיעדרו של הנאשם ובכך למעשה חילץ אותו באלגנטיות מאימת הדין.

כזכור, ג'ון נתפס ב-15 במארס לפנות בוקר בתל-אביב ועוכב לחקירה. בבדיקה שנעשתה לו נמצאו בגופו ריכוזי אלכוהול מעל המותר בחוק. כעבור מספר שעות, לאחר ששיעור האלכוהול בדמו ירד לערכים שהם בגדר הנורמה, הורשה השחקן לחזור לביתו בבאר שבע באמצעות מכוניתו. קבוצתו השעתה אותו מפעילות, אבל החזירה אותו למגרש לקראת תום העונה ואף נפרדה ממנו בטקס חגיגי. במשחקו האחרון במדים האדומים היה הניגרי שותף לתצוגת האימים של הקבוצה של ברק בכר, וכבש שער עצמי בתבוסה הביתית 4:0 למכבי תל אביב. לפני שעזבה את האצטדיון בבושת פנים לקחה הנשיאה אלונה ברקת את המיקרופון ושרה לו "אוגו משוגע (במובן החיובי), אוגו משוגע".


זכה לפרידה מכובדת ויצא בזול מתיק שנפתח נגדו. אוגו (דני מרון)

כידוע, עוד קודם לכן אוגו "שיחק על זמן" עם רשויות החוק. בתיק תעבורה קודם, גם כן על נהיגה בהשפעת אלכוהול בשנת 2017, עוכב ריצוי עונש הפסילה שהוטל עליו בארבעה חודשים, והוא המשיך לנהוג בתקופת שהייתו בישראל, עד שנתפס שוב, ושוב יצא מזה בנזקים קלים. 

כאמור אוגו נפרד בשבוע שעבר מהפועל באר שבע ועזב את הארץ בצורה חלקה, כדי להצטרף לנבחרתו המשתתפת באליפות אפריקה המתקיימת במצרים. לחבריו סיפר כי הוא על סף חתימה בשורות טרבזונספור, שבמדיה מככב חברו טוני וואקמה, והוא מקווה לסגור את פרטי החוזה עם סיום האליפות. 


עורך הדין איתי יצחק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי