דוס סנטוס וקהת למכבי חיפה: נעזוב רק תמורת פיצוי

מוחמד עוואד, נטע לביא, רועי קהת
מוחמד עוואד, נטע לביא, רועי קהת | מאור אלקסלסי

השניים לא נמצאים בתוכניות של מכבי חיפה, אבל מסרבים לעבור למכבי נתניה כחלק מטרייד על עלי מוחמד. אלברמן זימן את התקשורת ל"שיחה על כדורגל", במהלכה הוא צפוי להודיע על פרישה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה עדיין לא מצליחה להאיץ את ההכנות לקראת העונה הבאה. הירוקים, כידוע, ישובו למוקדמות הליגה האירופית אחרי שלוש שנות היעדרות, אבל בשלב זה במועדון עוד לא הצליחו לסכם עם מצטרפים חדשים ומסתבר שגם בכל הנוגע לשחרור שחקנים מהסגל הקיים הדברים הולכים קשים משאולי ציפו.

כפי שפרסמנו בספורט1, אחד המועמדים המובילים של מכבי חיפה לעונה הבאה הוא קשר מכבי נתניה, עלי מוחמד שתג המחיר שהוצמד לו הינו שני מיליון דולר וחצי. אחת ההצעות של מכבי חיפה ליהלומים הייתה להעביר שחקנים שלא בתוכניות, ביניהם רועי קהת, אליסון דוס סנטוס וסאן מנחם בתמורה למוחמד, אבל מתברר כי קהת ודוס סנטוס לא מעוניינים להיות חלק מעסקת חליפין ודורשים פיצוי תמורת התרת החוזה. לשניים חוזה בכרמל גם לעונה הבאה.

בנושא אחר, הקשר גל אלברמן צפוי להודיע בשבוע הבא רשמית על פרישה ממשחק פעיל בגיל 36. האחרון זימן ליום חמישי הבא את העיתונאים, למה שהוגדר כ'שיחה על כדורגל'. אלברמן זוכה להערכה רבה בקרב מכבי חיפה, שטרם הציעה לו תפקיד רשמי, אבל נראה כי ראשיה יעשו זאת בקרוב. בין השאר יוצע לקשר לשמש בצוות של מרקו בלבול או בתפקיד מקצועי במחלקת הנוער.

"שיחה על כדורגל". אלברמן צפוי לפרוש רשמית (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי