נשאר כתום: שטיין האריך את חוזהו בנס ציונה לעונה נוספת

רז שטיין
רז שטיין | האתר הרשמי

מלך השערים של העולה החדשה לליגת העל, חתם עד 2020 אצל קבוצתו של עמיר תורג'מן כולל אופציה לעונה נוספת: "אני מרגיש פה בבית, בטוח שנוכל לעשות עונה טובה". השוערים מחמוד קנדיל וצחי גיגי מועמדים

(גודל טקסט)
לאחר חיזורים רבים מלא מעט קבוצות מליגת העל, סקציה נס ציונה שמה סוף לשמועות והודיעה היום (שישי) על החתמתו של מלך שערי הקבוצה, רז שטיין עד עונת 2020 עם אופציה לעונה נוספת, באמצעות סוכנו אדם קידן.


המאמן החדש של הקבוצה, עמיר תורג'מן, אומנם נמצא בחופשה עד יום ראשון, אבל הבהיר כי מעוניין בשטיין. החלוץ עצמו זכה לביקוש ממספר קבוצות בליגת העל כמו הפועל תל אביב, חדרה ואשדוד אך כאמור החליט להישאר העונה אצל העולה החדשה. החלוץ אמר לאחר החתימה: "אני מאושר להמשיך בנס ציונה לשנה נוספת, אני מרגיש פה בבית, מאוד אוהב את האנשים ובטוח שנוכל לעשות עונה טובה ביחד בליגת העל".



רז שטיין בן ה-25, גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ומשם עבר בהשאלה להפועל קטמון, הפועל עכו, מכבי הרצליה והעונה הצטרף לסקציה נס ציונה והוביל את הכתומים לעלייה שנייה בתוך שנתיים לאחר שכבש 12 שערים והוסיף עוד 10 בישולים.



יקווה להמשיך עם התקופה הנהדרת גם בליגת העל. רז שטיין עם נועם גמון (דני מרון)


בנוסף, בנס ציונה מחפשים חיזוק בעמדת השוער ולאחרונה פנו לשוער בני סכנן מחמוד קנדיל. תורג'מן מכיר את השוער המנוסה לאחר שיתוף הפעולה משנה שעברה וישמח אם יגיע לנס ציונה. גם שוער מכבי פתח תקווה צחי גיגי מועמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי