ראיקוביץ': "רוצה לעבור לליגה בכירה יותר, אך ייתכן שאשאר"

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | דני מרון

שוער מכבי תל אביב התראיין בסרביה והודה שמתנהל מו"מ לעזיבתו אחרי ארבע שנים, אבל גם הצהיר: "העפלנו למוקדמות ליגת האלופות ואלחם על תארים, אז לא אצטער אם אשאר עונה נוספת"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נפרדה מפרדראג ראיקוביץ' לפני כשבועיים, השוער כלל לא שיחק בשני מחזורי הליגה האחרונים ובשבוע האחרון של העונה כבר לא היה בישראל, אבל לפי הראיון שהעניק הבוקר (ראשון) לעיתון "נובוסטי" בסרביה, הוא עדיין לא החליט על עתידו.

הצהובים למעשה השלימו עם עזיבתו וכבר סיכמו עקרונית עם השוער היווני אנדרס יאניוטיס שצפוי לחתום רשמית מיד לאחר עזיבת ראיקוביץ', שמצדו טען בראיון: "היה לי טוב במכבי, אבל אני חושב שזה הזמן להתקדם בקריירה ולעבור לליגה חזקה יותר. בכל מקרה, אם לא תתבצע עסקה בקיץ הקרוב ואשאר במכבי ת"א, לא אצטער על זה".

עוד אמר ראיקוביץ' בנושא: "העפלנו למוקדמות ליגת האלופות ואלחם על תארים עם מכבי. אני מאוד מרוצה מהחיים בישראל, אין לי מילה רעה אחת לומר". בסרביה נכתב כי בימים אלה לשוער אפשרויות לעבור לאנגליה, ספרד, איטליה, גרמניה וצרפת, כל חמש הליגות הבכירות למעשה.

ראיקוביץ' הצטרף לאימוני נבחרת סרביה לקראת משחקה במוקדמות יורו 2020 נגד אוקראינה (7.6) וליטא (10.6) וכשנשאל מי היריבה אותה לא ירצה לפגוש עם מכבי ת"א במוקדמות האלופות, אם יישאר בקבוצה, הודה: "יהיה לי קשה לשחק נגד הכוכב האדום. בכנות אני מאוד לא רוצה שזה יקרה, אבל אני מקצוען ואם זה יקרה אז אצטרך לשים בצד את הרגשות. מתפלל לאלוהים שזה לא יקרה".


ראיקוביץ'. עניין מכל חמש הליגות הבכירות (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי