המהפכה בעיצומה: צדק קיבל אור ירוק לעזוב, תורג'מן שוחרר

שיר צדק, חאתם עבד אלחמיד, אוהד לויטה
שיר צדק, חאתם עבד אלחמיד, אוהד לויטה | אריאל שלום

הפועל באר שבע משנה את פני הסגל לעונה הבאה: הבלם רשאי למצוא קבוצה, המגן קיבל הודעה על סיום דרכו, אלו יושאל ובן בסט בדרך להפועל חיפה. מנגד, אנחל קריו צפוי לנחות בישראל, שון גולדברג סיכם

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע משנה את פני הסגל לעונה הבאה. ראשי המועדון הודיעו למגן בן תורג'מן על שחרורו, והחליטו להוציא את המגן דור אלו לעונת השאלה. בנוסף, הבלם שיר צדק קיבל אור ירוק לעבור לקבוצה חדשה, בהתחשב בריבוי הבלמים של האדומים – לואי טאהא, חאתם עבד אלחמיד ומיגל ויטור, וכן עמית ביטון הצעיר החוזר מעונת השאלה בבני יהודה.

צדק הוא בלם מוערך בעל יכולות מוכחות, ומספר קבוצות גילו בו התעניינות, ביניהן בית"ר ירושלים. יצוין כי הבלם חתום בטרנר לעוד שנתיים ובסביבת המועדון נשמעו קולות הגורסים שעליו להישאר כדי להילחם על מקומו, מה גם שזכותו לכבד את חוזהו. על רקע ההודעה שנמסרה לבן תורג'מן הואצו המגעים עם שון גולדברג, מגינה השמאלי של הפועל חיפה והושג איתו סיכום עקרוני.

מי שצפוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא עדן בן בסט, שמוערך מאוד על ידי אנשי הפועל באר שבע לאור התנהלותו המקצועית העונה ובמועדון מתכוונים לאפשר לו להמשיך את השיחות עם הפועל חיפה עד שישלים את חזרתו לצד האדום של הכרמל.

החלוץ הספרדי אנחל קריו צפוי לנחות בישראל במחצית יוני ולאחר שיעבור בדיקות רפואיות יוחתם ויצטרף למחנה האימונים בפולין. הערב (ראשון ב-19:00) יסתיים מסע הפרידה מאצטדיון וסרמיל, כשאוהדי הקבוצה יורשו לעלות לכר הדשא בפעם האחרונה לפני הריסת המתקן, בליווי צלילי להקת הברגמנס.


קיבל אור ירוק לעזוב. שיר צדק (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי