אולהה: "לא חתמתי בהפועל ת"א". אלו ותורג'מן מועמדים

מייקל אולהה
מייקל אולהה | טוויטר

למרות שהקבוצה הודיעה על החתמתו של הניגרי, החלוץ הכחיש את המעבר. במועדון מרגיעים: "יש לו כמה משחקים להשלים, לאחר מכן יצטרף". שני המגנים של ב"ש הוצעו לקבוצה, האדומים הבהירו כי יימצא פתרון לג'ראפי

(גודל טקסט)

הרכש החדש של הפועל תל אביב מייקל אולהה שהקבוצה הודיעה אתמול (שלישי) על חתימתו, הכחיש היום את מעברו מהליגה הוויטאנית לאדומים וטען כי אינו חתם בקבוצה: "זה רק חוזה ראשוני ולא רשמי, אני אחליט ללכת או להישאר ב- SLNA בסוף עונה", כך אמר לתקשורת המקומית.

אך למרות האמרה החריגה של השחקן גורם בכיר בהפועל תל אביב מרגיע את הרוחות: "יש לחלוץ הניגרי עוד כמה משחקים להשלים בווייטנאם. מה אתם רוצים שהוא יגיד. הוא יסיים חוזה כחוק אולהה ישחק בהפועל תל אביב והנושא של הליגה שם מוכר".

בתוך כך, הפועל תל אביב ממשיכה להיערך לעונה הבאה והמאמן ניסו אביטן ממשיך לערוך שינויים משמעותיים בסגל השחקנים. נכון לעכשיו הצטרפו לקבוצה חמישה שחקנים, אור אינברום שירוויח כ-140 אלף יורו, דני גרופר, עלי כנאנה, יואב ג'ראפי ומייקל אולהה כאשר השניים האחרונים לא חתמו רשמית. בנוסף, שבו מהשאלה מוטי ברשצקי ממכבי נתניה וירין פרץ מהפועל חדרה.


למרות שהכחיש את החתימה בהפועל תל אביב בטוחים כי אולהה יצטרף (האתר הרשמי)

בקבוצה טוענים כי יגיעו לפחות עוד ארבעה שחקנים חדשים כאשר ינסו לצרף מגן ימני ומגן שמאלי, ולצוות המקצועי הוצעו דור אלו ובן תורג'מן מהפועל באר שבע. בנוסף במועדון מבינים כי המגן הימני עידן כהן ימשיך ולא יעזוב ללוס אנג'לס מה-MLS. בנושא המחלוקת מול קבוצת מ.ס אשדוד על השוער יואב ג'ראפי הבהירו  כי השוער ישחק בהפועל תל אביב וימצא פתרון למחלוקת מול בעלי אשדוד ג'קי בן זקן.

במועדון קיימת אי בהירות בנושא המשך דרכם של רמזי ספורי, ג'וזף גנדה והקפטן אוראל דגני, המבוקש בבית"ר ירושלים והפועל באר שבע. נכון לעכשיו ממתינים במועדון לאפשרות שאדי גוטליב יביא הצעה מרוסיה או ממועדון חלופי באירופה.

לפני כשלושה שבועות קיבלו אחמד עאבד ואריק ינקו הודעות אישיות כי הם לא בתוכניות לעונה הבאה, אף על פי שיש להם חוזה לעוד שנה. בסביבת שני השחקנים נאמר כי אין להם כוונה לחפש בעצמם מועדון אחר ומבחינתם הם ילחמו דרך עבודה קשה באימונים על מקומם בהרכב של ניסו אביטן. חוזהו של עאבד עומד על כ-180 אלף יורו ויקנו מרוויח 140 אלף יורו בעונה.


במועדון מחפשים פתרון מול ג'קי בן זקן לגבי סוגיית ג'ראפי (האתר הרשמי) 

שחקן נוסף שעתידו עדיין לא ברור בהפועל תל אביב הוא רועי זיקרי, שאמור לקיים שיחת הבהרה עם ניסו אביטן בנושא המשך דרכו. במועדון טוענים כי שעברה נמנעה העברתו של זיקרי למכבי פתח תקווה ובהפועל רעננה ממתינים להתפתחויות מול זיקרי ומוכנים לצרף אותו תמורת חוזה נמוך יותר.

במועדון נמסר: "שחקנים שלא בתוכניות המקצועיות הם כפי שנאמר להם, לא בתוכניות ומי שיתעקש שלא לעבור למועדון אחר יהיה ביציע כי הקבוצה משנה פניה".


עשוי לעבור להפועל תל אביב. דור אלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי