באר שבע דחתה הצעה מבית"ר ירושלים עבור מיכאל אוחנה

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

הקשר היה המטרה הגדולה של הקבוצה מהבירה הקיץ אך נכון לעכשיו ירד מהפרק. רוני לוי מחפש חיזוק בארבע עמדות מפתח. איסמעילה סורו ועלי מוחמד בראש רשימת המועמדים. גם טיבי עשוי להצטרף אם לא יחדש את חוזהו במכבי

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הכריזה היום (חמישי) רשמית על מינויו של המאמן רוני לוי דבר שהיה ידוע כבר ימים ארוכים, אך לא יצא רשמית, עד שנסגרו כל העניינים הרשמיים והחוזיים עם המאמן הקודם ניר קלינגר. לוי חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת כאשר עלות שכרו מוערכת בכ-200 אלף יורו לעונה. למרות שהוזכרו מספר מאמנים נוספים כמועמדים לבית"ר ירושלים, לוי היה המועמד המועדף על המנהל המקצועי החדש יוסי בניון, ששיחק תחתיו במכבי חיפה.

כעת מתחיל עידן רוני לוי בבית"ר ירושלים כאשר המשימות הראשונות שלו, מלבד מינוי הכוורת המקצועית שתעבוד איתו, יהיו למצוא את החיזוק המתאים לקבוצה. המטרה הגדולה של הקבוצה מהבירה הייתה החתמת הקשר מיכאל אוחנה, אלא שהפועל באר שבע הוציאה הודעה רשמית לפיה דחתה את ההצעה של בית"ר ירושלים והקשר יישאר בדרום.

בינתיים, בבית"ר חושבים על חיזוקים נוספים, בעיקר בארבע עמדות מפתח, שבשלב זה נראות הקריטיות ביותר למועדון. המאמן, יחד עם בניון ינסו לצרף בלם בעל שיעור קומה, כאשר בשלב ראשון ינסו למצוא אחד כזה בשוק הישראלי כאשר שמו של איתן טיבי, הוזכר כמועמד, אם לא יאריך את חוזהו במדי מכבי תל אביב.


בית"ר ירושלים מחכה לתשובתו של איתן טיבי (דני מרון)

עמדה נוספת היא עמדת המגן השמאלי, שם כבר מתקיימים מגעים מתקדמים, עם המגן הגרמני קווין וולץ, שחקנה של דואיסבורג, שצפוי לתת תשובה בימים הקרובים, האם הוא מעוניין להגיע לישראל.

עמדת המפתח שסומנה בשלב זה ככזאת שדורשת חיזוק מידי ומשמעותי, היא עמדת הקשר האחורי ובדיוק כפי שהיה במכבי חיפה, כאשר החתים את חביאר דירסאו, יחפש המאמן גם הפעם, קשר אחורי דומיננטי, קשוח, אגרסיבי וכזה שגם יודע לצאת קדימה להתקפה. שמם של עלי מוחמד ואיסמעילה סורו, נמצאים בראש רשימת הרכש של בניון וחוגג, אך בשלב זה מחירם גבוה מאוד ועסקאות הבאתם לבית וגן, רחוקות מלהיסגר.


סורו ומוחמד המועמדים הבכירים להצטרף (מאור אלקסלסי)

בית"ר תרצה להתחזק גם בעמדת החלוץ המרכזי, כאשר מבין כל עמדות הרכש, זוהי העמדה שלפחות בשלב זה, נמצא בעדיפות תחתונה יותר, בעיקר לאחר הבאתו של לוי גרסיה, שישתף פעולה עם פרד פלומיין ועידן ורד, בחלק הקדמי.

כידוע, כרגע חתומים בבית"ר שישה זרים, כאשר בנוסף לאנטואן קונטה, פרדי פלומיין ולוי גרסיה שישחקו בקבוצה בוודאות, חתומים גם הקשר אפונסו טיירה, שקיבל אישור לחפש קבוצה, השוער הליטאי ארנטס שטקוס, שעתידו אינו ברור וז'אורז'יניו שלא שיחק שנה וחצי ונמצא כעת לקראת סיומו של הליך השיקום שלו בברזיל.


עתידו של ז'אורז'יניו עדיין לא ברור (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי