גולן וגוטמן יטוסו לליטא, זלקה צפוי להאריך את חוזהו

אורי גוטמן
אורי גוטמן | שלומי גבאי

היועץ המקצועי והמאמן של הפועל חדרה סימנו מספר בלמים וקשרים מהליגה הליטאית והם מעוניינים לראות אותם מקורב. במועדון אופטימיים לגבי המשך דרכו של הקפטן: "שני הצדדים רוצים להמשיך את ההתקשרות"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה אמנם מינתה את אורי גוטמן והחתימה את שגיא דרור, אך הבלם דויד מתיאוס עזב את הקבוצה להפועל רעננה וגם עתידם של השחקנים המושאלים אינו ברור ולמרות זאת במועדון הבהירו כי מבחינתם אין שום לחץ לגבי ההכנות לעונה הבאה. "כמו בעונה שעברה גם העונה אנחנו לא יכולים להציע סכומי עתק ולמעשה ממתינים לשחקנים שייצאו מהמועדונים הגדולים כאשר נתבסס על שחקנים מושאלים וצעירים" אמר גורם בחדרה.

בכל מקרה במועדון רוצים להתחזק במספר זרים והצוות המקצועי קיבל לאחרונה מספר מועמדים פוטנציאליים מליטא וגוטמן ביחד עם היועץ המקצועי אורן גולן ייצאו לשם בשבוע הבא ויעקבו אחר מספר בלמים וקשרים.

גוטמן סימן לעצמו מספר שמות ויעדיף לעקוב אחריהם מקרוב. בינתיים בקבוצה ממשיכים בשיחות עם שחקני העונה האחרונה ביניהם הקפטן מנשה זלקה, כאשר השחקן דורש שדרוג והצדדים טרם הגיעו לסיכום, אבל בחדרה בטוחים כי בשבוע הקרוב יחתום זלקה על חוזה לעונה נוספת בקבוצה. "שני הצדדים רוצים להמשיך את ההתקשרות ואין סיבה שזה לא יקרה" אמרו בחדרה.


צפוי להאריך חוזה בהפועל חדרה. מנשה זלקה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי