בן תורג'מן הוצע להפועל חיפה, ינקובסקי לא צפוי להצטרף

ג'ון אוגו, בן תורג'מן, בן ביטון
ג'ון אוגו, בן תורג'מן, בן ביטון | דני מרון

בקבוצה מחפשים אחר מגן שמאלי ואחד המועמדים הוא השחקן שלא ימשיך בהפועל באר שבע. החלוץ שוב העלה את דרישותיו

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תתחיל את אימוניה רק בתחילת חודש יולי, משמע שלקבוצה נותרו עוד כשלושה שבועות בניסיון להשלים ככל שניתן את בניית הסגל עוד לפני שהעונה תצא לדרך רשמית מבחינתה. עד עתה צורפו רק השוער יסמין בוריץ' והבלם בן והבה ובמועדון רוצים להתחזק במגן שמאלי ובחלוץ.

כידוע, הפועל חיפה נפרדה הקיץ מהמגן שון גולדברג שסיכם בהפועל באר שבע וכעת נעשים מאמצים להנחית מחליף במקומו לעמדת המגן השמאלי. בתחילה פנו למגן ביתר ירושלים, שמואל שיימן, אך האחרון מעדיף לחזור ולשחק בהולנד ומועמד נוסף שהוצע הוא המגן בן תורג'מן, ששיחק לאחרונה בבני יהודה, חזר להפועל באר שבע במהלך העונה וכעת שוחרר מבירת הנגב ועשוי להגיע לכרמל. במועדון סיפרו כי לא מן הנמנע שאם לא יימצא מגן ישראלי בקרוב, יוחתם מגן זר.

עמדה נוספת בה רוצים להתחזק היא בעמדת החלוץ. אחד השמות הבולטים היה החלוץ מצאי ינקובסקי, שעמו מנהלים שיחות כבר שבועיים, אלא שלאחרונה הוא שוב העלה את דרישותיו ונראה כי לא יגיע לקבוצה. במועדון מקווים כי עדן בן בסט יגיע לפשרה עם הפועל באר שבע לגבי התרת חוזהו ואז בכרמל ינסו לקדם את השיחות עמו, כאשר הבעלים יואב כץ רוצה להחתימו לעונה אחת ובן בסט רוצה חוזה ארוך יותר. "אם בן בסט יסיים את הסאגה מול באר שבע אז נדע להגיע עמו להבנות", אמרו בחיפה.


תורג'מן. תיבחן האפשרות לצרפו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי