בית"ר ירושלים תפתח נגד הפועל באר שבע, הדרבי התל אביבי במחזור ה-12

אבי ריקן
אבי ריקן | דני מרון

לוח המשחקים לעונת 2019/20: הקבוצה המסקרנת של חוגג תארח את האלופה היוצאת, מכבי ת"א אצל העולה החדשה נס ציונה, מכבי חיפה תפגוש את רעננה והפועל ת"א את נתניה. במחזור ה-4: הירוקים בבלומפילד

(גודל טקסט)
כחודשיים וחצי לפני שליגת העל תצא לדרך (24 באוגוסט), הגרלת המשחקים לעונת 2019/20 נערכה לפני דקות אחדות בבניין הבורסה בתל אביב. ליגת העל תחל, כאמור, בסוף חודש אוגוסט ותסתיים כתשעה חודשים לאחר מכן, ב-23 במאי. משחק אלוף אלופים בין האלופה מכבי ת"א למחזיקת הגביע ייערך ב-20.7 באצטדיון המושבה ולמחרת ישחקו מכבי חיפה והפועל באר שבע ב'מסלול אירופה'. משחקי גביע הטוטו יצאו לדרך ב-27.7


כבר במחזור הפתיחה מצפה משחק ענק כשבית"ר ירושלים השאפתנית של רוני לוי, תארח באצטדיון טדי את הפועל באר שבע שמנצחת אותה שוב ושוב בעונות האחרונות. סקציה נס ציונה, שחוזרת לליגת העל לאחר 51 שנה, חוזרת ובגדול, ומחזור הפתיחה סימן לה את המשחק הקשה והמרגש ביותר – נגד האלופה הגאה מכבי תל אביב. הפועל תל אביב תחזור לאצטדיון בלומפילד המשופץ כבר במחזור הפתיחה ותפגוש את מכבי נתניה. מכבי חיפה השנייה בטבלה תארח את הפועל רעננה. בני יהודה תפגוש את עירוני קריית שמונה והעולה החדשה הנוספת, הפועל כפר סבא, תארח את הפועל חיפה (עדיין לא ברור באיזה מגרש). הפועל חדרה, הפתעת העונה שעברה, תארח את מ.ס אשדוד שחוותה מסע הישארות נפלא.


במחזור הרביעי תארח מכבי תל אביב את מכבי חיפה, ועבור הצהובים יהיה מדובר בשבוע מאתגר במיוחד שכן שבוע לאחר מכן הם יעלו לבירה למשחק נגד בית"ר ירושלים בטדי. משחק העונה של העונות האחרונות יתקיים במחזור השמיני, כאשר מכבי תל אביב תארח את הפועל באר שבע. במחזור התשיעי תארח הפועל תל אביב את מכבי חיפה, שבמחזור העשירי תארח את בית"ר ירושלים. 




הפועל תל אביב נגד מכבי תל אביב. במחזור ה-12 (אריאל שלום)


הדרבי הגדול יגיע במחזור ה-12 (ב-3.12) הפועל תל אביב תארח את מכבי תל אביב כשכזכור שני המשחקים בעונה שעברה הסתיימו בשוויון. המשחק שינעל את הסיבוב יפגיש בין הפועל באר שבע למכבי חיפה, שהייתה לקבוצה הראשונה שניצחה את הדרומיים פעמיים ברציפות בטוטו טרנר. 

 

משחקי הפלייאוף העליון יחלו בתאריך 14.3, וכעבור שבוע יחל הפלייאוף התחתון. המחזור ה-36 והאחרון בפלייאוף העליון ייערך ב-23 במאי בעוד הפלייאוף התחתון יסתיים עם המחזור ה-33 כשבועיים קודם לכן.



לוח המשחקים המלא







 
 



(באדיבות מנהלת הליגה)

 

עוד לפני הגרלת המשחקים נשא יו"ר מנהלת הליגה, ארז כלפון, מספר דברים: "אנו גאים להיות פה בבית הבורסה לניירות ערך נרקם כאן שיתוף פעולה בין המוסד הפיננסי המוביל בישראל לבין הענף המועדף. הסכם זה הוא הרבה מעבר לחסות. חינוך לערכים, הקניית כלים פיננסיים לשחקנים, למאמנים ולמעטפת של המועדונים. אני בטוח שעונת הכדורגל הקרובה תהיה מרתקת. זה המקום לברך את העולות החדשות לליגת העל והליגה הלאומית. אנחנו מתרגשים לקראת פתיחתו של אצטדיון בלומפילד המחודש שהובטח לנו".


בנוגע לגביע הטוטו, הפורמט מהעונה שעברה בגביע הטוטו נשמר: חמש קבוצות, סיבוב משחקים אחד ומנצחות הבתים ינצחו עם מנצחות המשחקים המוקדמים בין הקבוצות באירופה. בבית 1 יתמודדו הפועל ק"ש, הפועל חיפה, הפועל חדרה, מכבי נתניה והפועל כפר סבא. בבית 2 ישחקו הפועל רעננה, הפועל תל אביב, עירוני סקציה נס ציונה, מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים.  במחזור הפתיחה של גביע הטוטו תארח הפועל תל אביב את הפועל רעננה (באצטדיון המושבה), ובית"ר ירושלים תשחק בטדי נגד העולה החדשה סקציה נס ציונה.




( מנהלת הליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי