חוגג חידש את המגעים לרכישת מיכאל אוחנה מהפועל באר שבע

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | דני מרון

למרות שבקבוצה הדרומית הודיעו כי נושא המעבר ירד מסדר היום, בבית"ר ירושלים לא מוותרים ומתכוונים בכל זאת להביא את הקשר שחזר לאחרונה מפציעה. חיים שאבו מונה לעוזר המאמן של רוני לוי: "מאמין בדרך המקצועית"

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים לא עוצרים ואחרי החתמת הקשר עלי מוחמד, מתברר שביומיים האחרונים חודשו גם המגעים לצירופו של קשר הפועל באר שבע מיכאל אוחנה. כזכור, בשבוע שעבר הוציאה באר שבע הודעה רשמית ובה נכתב כי התקבלה פנייה מבית"ר, אך הנושא יורד מסדר היום.

על פי הפרסומים, הציע משה חוגג סכום של 1.7 מיליון דולר עבור מחצית מכרטיסו של השחקן, אולם המגעים לא הבשילו לכדי חתימה. כעת מתברר כי הבעלים משה חוגג לא מתכוון לוותר על הקשר המוכשר וכאמור חודשו המגעים. מקורב לעיסקה אף הביע אופטימיות שהפעם ניתן יהיה לסגור את המעבר.

אוחנה עצמו התאושש בשלהי העונה מקרע ברצועה הצולבת בברכו, ולקראת סוף העונה חזר לשחק במדי קבוצתו.

שאבו.
שאבו. "איש המקצוע המתאים לעבוד תחת רוני לוי" (עדי אבישי)

במקביל, בבית"ר מחזקים את הצוות המקצועי והיום (רביעי) הודיעו על מינויו של חיים שאבו לתפקיד עוזר המאמן. שאבו אימן בעבר ברמת השרון, כפר סבא ועננה ושימש גם כמנהל מקצועי של מחלקות נוער. הוא אמר לאחר המינוי: "מתרגש להצטרף למועדון הענק הזה ולשתף פעולה עם יוסי בניון, אלי אוחנה ורוני לוי שממנו אפשר רק ללמוד. אני מאמין בדרך המקצועית שיוסי ורוני מתווים בבית"ר ורואה כבוד להיות חלק ממנה. בעזרת השם נעשה ונצליח".

המנהל המקצועי יוסי בניון בירך: "אנו שמחים לצרף את חיים שאבו אלינו ורואים בו האדם ואיש המקצוע המתאים לעבוד תחת ועם רוני לוי בצוות האימון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי