עונה מספר 17 בכתום: איציק עזוז האריך חוזה בבני יהודה

בני יהודה מחזיקת גביע המדינה 2019
בני יהודה מחזיקת גביע המדינה 2019 | מאור אלקסלסי

הקפטן חתם לעונה נוספת במדי הקבוצה אותה מעולם לא עזב: "אין מאושר ממני להמשיך ללבוש כתום - נתראה בבלופילד". עתידם של שי קונסטנטין, מתן בלטקסה ודן מורי אינו ברור. טל כחילה ברשימת המועמדים

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

"בני יהודה הייתה הבית שלי כל החיים ואין מאושר ממני להמשיך ללבוש כתום", כך הכריז הערב (רביעי) הקפטן איציק עזוז לאחר שחתם על חוזה לעונה נוספת, שתהיה ה-17 שלו במדי הקבוצה מהשכונה, בה גדל ואותה מעולם לא עזב.

תנאיו של עזוז בבני יהודה נסגרו כבר לאחר הזכייה בגביע המדינה והיום (רביעי) כאמור התבצעה החתימה הרשמית על החוזה. "נתראה בבלומפילד", הוסיף הקפטן הנרגש שרשם העונה 31 הופעות ליגה והיה חלק חשוב בהצלחת הקבוצה.

מלבד הארכת חוזהו של עזוז, נושא הרכש נראה מעט תקוע בשלב זה. עד כה עזבו את בני יהודה, מספר שחקנים בכירים כמו קרלוס קוויאר, יאקוב סילבסטר ומאוויס צ'יבוטה, כאשר במקביל צורפו רק אורי צעדון ודור כוכב שהגיעו מהפועל עפולה מהליגה הלאומית.


ימשיך לעונה 17 בבני יהודה. איציק עזוז (אודי ציטיאט)

בצוות המקצועי רוצים לצרף בלם זר ולפחות שני שחקני התקפה, כאשר בשלב זה לא ברור מעמדם של שי קונסטנטין שסיים חוזה והפך לשחקן חופשי ושל מתן בלטקסה שסיים עונת השאלה ממכבי תל אביב ובשלב זה דורשים ראשי האלופה סכום של כ-900 אלף ש"ח עבור כרטיסו.

ראשי המועדון צפויים להיפגש בקרוב עם הבלם דן מורי, שסיים חוזה וטרם קיבל הצעה רשמית לעונה נוספת. שמו של טל כחילה, שסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים, נמצא ברשימת המועמדים להצטרף, אך גם איתו טרם נפתחו מגעים רשמיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי