פול גרובס מונה לעוזרו של מרקו בלבול במכבי חיפה

פול גרובס
פול גרובס | מכבי חיפה

האנגלי, שעבד בליגה ההודית בעונה החולפת, תפס את מקומו של לואיס בואה מורטה שעזב לאברטון והוא יצטרף לקבוצה עם פתיחת האימונים: "התרשמתי מהחזון ומהתשוקה". בלבול: "עבדנו ביחד בעבר, יוסיף לנו מהידע שלו"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לעונת 2019/20 והערב (חמישי) מונה פול גרובס האנגלי בן ה-53 לעוזרו של מרקו בלבול. "התרשמתי מהחזון ומהתשוקה של המועדון", סיפר לאתר הרשמי של הירוקים.


עוזר המאמן האנגלי, שהחליף את לואיס בואה מורטה שהצטרף לאברטון, הוסיף: "שמעתי הרבה דברים על המועדון הזה ואני כבר מחכה להתחיל לעבוד ולהצטרף לקראת העונה החדשה והאתגר החדש. שמח להיות פה".


בלבול אמר: "אני שמח על המינוי של פול. עבדתי איתו כבר בפריימרליג והוא יוסיף לנו מהידע שלו". על עזיבתם של בואה מורטה ומאמן הכושר ערן שאדו אמר המאמן: "אני  מודה להם על התרומה שלהם, הם עזרו לנו להשיג את המטרות. מאחל להם הצלחה בהמשך הדרך".


גרובס שיחק במהלך הקריירה בלסטר, בלקפול, ווסט ברומיץ' ובעיקר בגרימסבי טאון, שם החל את קריירת האימון שלו. לאחר מכן עבד בפורטסמות' ובווסטהאם עם אברם גרנט ומשם עבר לבורנמות'. בעונה האחרונה שימש כעוזרו של ג'ון גרגורי בקבוצה מהליגה ההודית.


פול גרובס. ישמש כעוזרו של מרקו בלבול בעונה הקרובה (מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי