גינסארי שוקל את עתידו בהפועל חיפה, תמאש עשוי להישאר

ראדו גינסארי
ראדו גינסארי | מאור אלקסלסי

הקשר המולדבי, שנמצא כרגע בחופשה, קיבל הצעה לעונה הבאה מיואב כץ, אך מחזיק בהצעות נוספות מחו"ל. הבלם הרומני עשוי להסכים לחוזה המקוצץ ואוהדיו דורשים שימשיך בעונה הבאה: "זו תהיה טעות קשה לשחרר אותו"

(גודל טקסט)

שינויים רבים עוברים על הסגל של הפועל חיפה, במיוחד בגזרת הזרים. אם מסתכלים כבר על חודש ינואר, השוער ארנסט שטקוס חתם בבית"ר ירושלים, ריקי מיטרבסקי עזב לפני ימים ספורים וחתם בשפשי מהליגה הרומנית. וכעת נשארו רסמוס סיוסטד וראדו גינסארי, שעתידם בכרמל גם לא ברור. הבעלים יואב כץ הבהיר שהוא מעוניין להשאיר את שני השחקנים, אך הם יהיו חייבים לקצץ בשכרם.

בכל הקשור למולדבי, הקשר קיבל הצעה חדשה מהבעלים, על פי נציגיו, ויצטרך לקבל החלטה על עתידו, מאחר והוא מחזיק בהצעות נוספות מרומניה אזרבייג'ן. בשבוע שעבר לקח חלק בצמד המשחקים של נבחרתו, וההחלטה שלו צפויה להגיע אחרי החופשה אליה יצא השבוע. בסביבתו סיפרו כי ישמח להישאר בחיפה אם שכרו לא יקוצץ. בימים הקרובים נראה כי השחקן והבעלים יקיימו שיחה בנושא זה.

שחקן זר נוסף שעתידו לא ברור בהפועל חיפה הוא גבריאל תמאש, שמחזיק אומנם בחוזה לעונה הבאה. הרומני זומן לשימוע במועדון ליום שני הקרוב, וזאת מכיוון שלא הסכים לקצץ בשכרו כפי שדרשה ממנו הנהלת המועדון, בשל עבירות המשמעת שביצע בתקופה האחרונה. מקורביו של הבלם העבירו מסר למועדון כי השחקן עשוי לשנות את דעתו ויהיה מוכן להישאר בתנאים החדשים שהוצבו לו. אוהדי הקבוצה תמכו בתמאש: "זאת תהיה טעות קשה ואפילו קריטית לשחרר אותו", כך לפי האוהדים.


זוכה לתמיכה גדולה מהאוהדים. גבריאל תמאש (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי