נס ציונה רוצה להשאיל את אלמוג, שמעדיף את בני יהודה

אילון אלמוג
אילון אלמוג | אודי ציטיאט

השחקן הצעיר של מכבי תל אביב ששב מחדרה מבוקש אצל העולה החדשה, אך הוא מאמין שיוכל להשתלב בקבוצה הבוגרת. במועדון מחכים לתשובתו של אמאדור שעשוי לעבור לסראגרוסה. ביום שני הקבוצה תציג את התלבושת החדשה

(גודל טקסט)

השחקנים הצעירים של מכבי תל אביב מושכים עניין רב ברחבי קבוצות הליגה והאלופה תחליט את מי להשאיל לאחר שני מחנות האימונים שיתקיימו בהולנד אשר יכלול מספר משחקי הכנה. השחקן המבוקש ביותר הוא איילון אלמוג ששב מהשאלה בהפועל חדרה. מאמן העולה החדשה עמיר תורג'מן מנהל שיחות עם ראשי מכבי תל אביב כדי לקבל את הקשר, שמאמין שהוא יכול להשתלב במכבי תל אביב ואם יעבור בהשאלה, יעדיף לחתום בבני יהודה.

נכון לעכשיו אין הסכמות עם אלי דסה ואיתן טיבי לחוזים חדשים והשניים יכולים לחתום בכול קבוצה בארץ או בחו"ל. בנוסף במכבי תל אביב פועלים למציאת פיתרון להצטרפותו של השוער היווני אנדראס יניוטיס במקביל למכירתו של פרדראג ראיקוביץ'. שחקן נוסף שהאלופה ממתינה להחלטתו הוא ז'איר אמאדור שלא החזיר תשובה לגבי התעניינות מריאל סארגוסה.

דור פרץ אמור לחתום בקרוב על חוזה ארוך טווח ללא סעיף והסכם ג'נטלמני כאשר תגיע הצעה ממועדון בכיר באירופה, הצהובים לא יעבדו בדרכו. ביום שני תציג מכבי תל אביב את התלבושת החדשה שלה לעונת המשחקים הקרובה.


עשוי לעזוב את ישראל לאחר עונה אחת. ז'איר אמאדור (אודי ציטיאט)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי