מכבי חיפה מקווה לצרף את חזיזה ואולסק עד מחנה האימונים

דולב חזיזה
דולב חזיזה | דני מרון

הירוקים סימנו לעצמם למטרה לנסות להחתים את קשרים בני יהודה ומכבי נתניה עד היציאה לאוסטריה ברביעי, בינתיים פורסמה רשימת היריבות למשחקים בסוף החודש בהולנד. קהת יגיע לאימון הפתיחה היום

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפתח היום (ראשון|) אחר הצהריים רשמית את האימונים לעונת 2019/20, שתיפתח עם מוקדמות הסיבוב הראשון בליגה האירופית, כאשר כבר בעוד פחות מחודש, ב-11.7, תעלה הקבוצה לכר הדשא למשחק הראשון.

עד אז, מכבי חיפה תצא תחילה לאוסטריה ביום רביעי הקרוב ולאחר מכן תמשיך להולנד, שם תשחק נגד קבוצת המילואים של אלבורג הדנית (28.6), נגד בוורן הבלגית ב-30 וב-2.7 נגד סנט טרוידן מבלגיה, כפי שאישר הבוקר המועדון.

הבלם אליסון דוס סנטוס שחתום לעונה הבאה, נשאר בברזיל בשלב זה ולא יגיע לפתיחת האימונים לאחר שהירוקים הודיעו לו על כך שהוא מחוץ לתוכניות המקצועיות וכעת הם מקווים להגיע עמו להסדר במהרה על התרת חוזהו. בניגוד אליו, רועי קהת זומן לפתיחת האימונים ועדיין בחיפה מקווים כי יידעו למצוא את הפשרה המתאימה כדי שהשחקן יעזוב. אחת האופציות שהציעו הירוקים הייתה להעביר את קהת בטרייד תמורת ניקו אולסק ממכבי נתניה, אבל בשלב זה ישנם פערים גדולים.

במכבי חיפה מספרים שמעבר לשחרור קהת, מטרתם היא לנסות ולצרף את ניקו אולסק עד היציאה למחנה האימונים ברביעי, אחרת נראה שבמועדון יעברו הלאה וירדו מאופציית הקשר של מכבי נתניה. למעשה, בכרמל אופטימיים יותר שבימים הקרובים כבר יצטרף רשמית דולב חזיזה מבני יהודה, שאם כך יהיה גם יצטרף למחנה. כפי שפרסמנו, חזיזה צפוי להגיע על חשבונו של עמית זנטי שיעבור לבני יהודה, אך כעת הכתומים דורשים גם סכום כסף נוסף ואילו בחיפה יעדיפו שחקן נוסף בהשאלה לכתומים.


אולסק מול לביא. ימים אחרונים לניסיון המחודש לצרפו (ערן לוף)

ובחזרה לאימון הפתיחה, מי שעוד לא יגיעו הם הקשרים הזרים מהעונה שעברה ג'ורג' מנדז'ק שנמצא באליפות אפריקה ועתידו לא ברור וקרים פריי. לגבי האחרון, בחיפה הגיעו להסדר עם השחקן בנוגע לחוזהו וגם עם הקבוצה הטורקית היו הבנות, אלא שלבשאקשהיר הגיע מאמן חדש שביקש לבחון את השחקן לפני שיחליט לשחררו וכעת במכבי חיפה נאלצים לבדוק אופציות חלופיות.

כמובן שמאימון הפתיחה ייעדרו גם צמד החלוצים שעד כה לא סיכמו עם חוזה חדש בקבוצה, ניקיטה רוקאביצה שסירב להצעה החדשה של חיפה וכמוהו גם שון וייסמן שעדיין מתלבט אם להישאר או לעבור לאחת הקבוצות באירופה שמעוניינות בשירותיו. כידוע, וייסמן פצוע וגם ככה לא יכול להתאמן בשבועיים הקרובים.  עאיד חבשי קיבל מנוחה של מספר ימים נוספים בגלל משחקי נבחרת ישראל.

מי שכן יגיעו לאימון הם השחקנים המושאלים מהעונה האחרונה, ביניהם איתן וולבלום, שי בן דוד, יהב גורפינקל והחלוץ גיל יצחק שחתם בחיפה בחודש ינואר שעבר. גם הצוות המקצועי חסר ובקבוצה ממתינים להחלטה של מרקו בלבול בנושא מאמן הכושר. בנוסף, גל אלברמן נמצא בחופשה פרטית בחו"ל ועם שובו יתברר אם בכוונתו להצטרף לצוות המקצועי של בלבול.


שון וייסמן. גם כך פצוע ולא יכול להתאמן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי