הפועל באר שבע חתמה עם חברת ההלבשה הספרדית KELME

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

שיתוף הפעולה עם פומה הגיע לסיומו ומעתה בבירת הנגב ילבשו את מדי המותג שפועל בלמעלה מ-60 מדינות ומאמץ מספר קבוצות בליגה הספרדית: "שותפים אמיתיים לדרך עם ערכים דומים לשלנו", מסרה ברקת

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע תפתח הערב (ראשון, 19:00) את אימוניה לעונה החדשה ורגע לפני שהצוות המקצועי והשחקנים יגיעו לראשונה למתחם לקראת עונת 2019/20, המועדון הכריז רשמית על חברת הלבשה חדשה: "KELME" הספרדית שתלבש את הקבוצה החל מהעונה הקרובה במקומה של "פומה".


"חברת KELME הינה חברת הלבשה ספרדית הפעילה בלמעלה מ-60 מדינות ומשמשת בין היתר כמלבישה הרשמית של מספר קבוצות בלה ליגה הספרדית", נכתב בהודעת המועדון אליה נוספה תגובתה של נשיאת הפועל באר שבע אלונה ברקת: "אני שמחה על שיתוף הפעולה החדש שלנו עם חברת KELME ומוריס רבוח העומד בראשה בישראל. מצאנו שותפים אמיתיים לדרך עם ערכים דומים לשלנו ואני משוכנעת שכולנו נהנה משיתוף הפעולה, בעיקר האוהדים שלנו".


רבוח, יבואן KELME בישראל אמר: "עם כניסת KELME לישראל היה אך טבעי שנפנה למועדון גדול כמו הפועל "תדיראן" באר שבע. כיליד העיר ואוהד הקבוצה החיבור לערכי המועדון ולחזון של אלונה היה מיידי. אנו מצפים בקוצר רוח לתחילת העבודה ומאמינים כי שיתוף הפעולה בין הצדדים יהיה פורה ומעשיר".






כידוע, מאימון הבכורה של הפועל באר שבע ייעדרו ארבעת השחקנים שקיבלו הודעה שאינם בתוכניות ושהם יתאמנו בנפרד, עדן בן בסט, שיר צדק, דור אלו וחן עזרא וכן שחקני הנבחרות שזכו לחופשה וישובו לאימונים בשבוע הבא, אריאל הרוש, לואי טאהא, חאתם עבד אלחמיד ובן שהר. הזרים החדשים ג'ימי מרין וחוסה אנחל קריו יכירו לראשונה את חבריהם החדשים, לפחות את חלקם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי