מנספורד: "ראיקוביץ' יעזוב אם יקבל הצעה ממועדון גדול"

התלבושת החדשה של מכבי ת"א
התלבושת החדשה של מכבי ת"א | יוני אריאלי

הקבוצה הציגה את המדים החדשים באירוע מיוחד בנמל. מנכ"ל המועדון שפך אור על עתידו של השוער. על טיבי ודסה: "בכדורגל לא תמיד תקבל את מה שאתה רוצה, מה שיקרה יהיה חלק מהכדורגל ונדע להיערך". המטרה: "אליפות"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב החלה היום (שני) שבוע עמוס. הקבוצה הציגה את התלבושת החדשה לקראת עונת 2019/20 באירוע מיוחד בנמל תל אביב. התלבושת מזכירה את זו של הקבוצה הארגנטינאית בוקה ג'וניורס, בשיתוף פעולה עם חברת האופנה FILA. בחולצה ישנן את המשבצות המזוהות עם חולצת הדאבל מעונת 1995/96.


איתי שכטר, אלירן עטר, עומר אצילי, דור מיכה, מאור קנדיל ושחר פיבן. הגיעו לאירוע. מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הודה על שיתוף הפעולה עם FILA והתייחס לסוגייה הבוערת – עתידם של השחקנים בצהוב.

על איתן טיבי ואלי דסה: " יש לנו קבוצה טובה מאוד וגם מאמן מצוין. בכדורגל לא תמיד תקבל את מה שאתה רוצה, תמיד יש גבולות. מה שיקרה או לא יקרה אולי עם דסה וטיבי יהיה חלק מהכדורגל ונדע להיערך". לספורט1 נודע כי איתן טיבי יעזוב את מכבי ת"א והוא בדרך למכבי חיפה – ראו ידיעה נפרדת.



בן מנספורד (דני מרון)

על העונה הבאה: "המטרה היא לזכות באליפות. הייתה לנו עונה טובה מאוד אבל המטרה היא להשתפר משנה לשנה. אין דבר כזה קבוצה מושלמת, נצטרך להתאמן בכל יום. המטרה היא שמכבי תמיד תזכה בתארים".


על איביץ
': "אני חושב שדיברנו על זה הרבה בעונה הקודמת. איביץ' מאמן טוב מאוד, הייתה לנו עונה מעולה וזה משך תשומת לב. כרגע אנחנו מתקדמים יחד והוא המאמן שלנו".

 

על אצטדיון בלומפילד: "לפי מיטב הבנתי, המגרש יהיה מוכן עד לפתיחת העונה הבאה. אני מקווה שזה יקרה. אנחנו נמצאים בקשר ישיר עם העירייה. הם עובדים קשה כדי שהמגרש יהיה מוכן עד לפתיחת העונה הבאה, זה חשוב לנו ולקהל".

 

על ז'איר אמאדור
: "הוא תחת חוזה. אני יודע שיש שמועות על מעבר לספרד אך זו רק רכילות. הוא חלק חשוב מהקבוצה והיה טוב גם במשחקים באירופה. אני מצפה שנציג עונה אירופית טובה יותר". 
 



התלבושת החדשה של מכבי ת"א (יוני אריאלי)

 

עתידו של פרדראג ראיקוביץ': "צריך להתמודד עם המציאות. הוא שוער טוב מאוד שחווה עונה מצוינת. יש לו עוד עונה בחוזה, וכמו כל שחקן ששואף גבוה הוא רוצה לשחק ברמות הגבוהות ביותר. אם תגיע הזדמנות עבורו לעבור למועדון גדול יותר אז יקרה, אבל אם לא הוא ישאר לעונה הקרובה, הוא מכבד את החוזה שלו והוא מקצוען".


על דור פרץ
: "הוא שחקן נהדר שהייתי רוצה לראות אותו ממשיך במכבי כמה שאפשר, אני חושב שהייתה לו עונה נהדרת ובגלל זה יש לו ביקוש".




הרבה חיוכים בצהוב (יוני אריאלי)

 

(יוני אריאלי)



משבצות שמזכירות את עונת הדאבל ב-1996 (יוני אריאלי)




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי