מהפכה בסגל בני יהודה: עמית זנטי ואיתן וולבלום יצטרפו

יובל אשכנזי עם איתן וולבלום
יובל אשכנזי עם איתן וולבלום | דני מרון

בצל עסקת אשכנזי וחזיזה למכבי חיפה, יוסי אבוקסיס מתכונן לשינויים רבים בסגל. קונסטנטין ובלטקסה לא צפויים להמשיך, קשיים במשא ומתן עם גאדיר. ניסיון להחתים שחקני התקפה זרים במקום צ'יבוטה וסילבסטר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בבני יהודה מקווים לסגור היום או מחר את העסקה עם מכבי חיפה, במסגרתה דולב חזיזה ויובל אשכנזי יעברו לכרמל בתמורה לעמית זנטי, שחקן נוסף ושניים וחצי מיליון שקלים. איתן וולבלום הוא המועמד המוביל להצטרף לכתומים, כשגם מועמדותו של סאן מנחם עלתה על הפרק. 

כחלק ממתווה העסקה, הכתומים צפויים לקבל אחוזים ממכירה עתידית של דולב חזיזה ועמית זנטי, שיושאל למחזיקת הגביע לפחות לעונה. במקביל, וכפי שפורסם לראשונה בספורט1, בקבוצה מקווים לצרף בקרוב את הבלם האלבני, אלבן פנישי, ששיחק בעונה שעברה בבני סכנין והפך לשחקן חופשי בעקבות ירידת הקבוצה לליגה הלאומית. 

שחקן נוסף שעשוי לעשות את דרכו מדוחא לשכונת התקווה, הוא החלוץ מוחמד גאדיר, שאינו מעוניין לשחק בליגה השנייה, אך עד כה, בני סכנין הערימה קשיים במשא ומתן על שירותיו של החלוץ.

יוסי אבוקסיס. הרבה כאבי ראש במהלך בניית הסגל (מאור אלקסלסי)
יוסי אבוקסיס. הרבה כאבי ראש במהלך בניית הסגל (מאור אלקסלסי)

בבני יהודה ערים לנהרית המסיבית של מעל למחצית משחקני ההרכב בעונה שעברה, ומאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס ביחד עם עוזרו, יעקב אסייג, עובדים מאז היציאה לפגרה על מציאת תחליפים הולמים.

בנוסף לחזיזה ואשכנזי שצפויים לעזוב, הכתומים נפרדו בקיץ גם מקרלוס קוויאר, מאוויס צ'יבוטה ויאקוב סילבסטר. גם שי קונסטנטין סיים את חוזהו במועדון ועתידו עדיין לא ברור. מתן בלטקסה המושאל חוזר אוטומטית למכבי תל אביב.

מי שכן עשוי להמשיך בעונה הבאה הוא קפטן הקבוצה, דן מורי. הבלם טרם קיבל הצעה רשמית להמשיך, אך במועדון הבהירו שבקרוב מאוד ייפתח המשא ומתן עימו. המאמן יוסי אבוקסיס מעוניין להחתים לפחות שלושה זרים חדשים, ומתמקד בחיפוש שחקני התקפה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי