דיווח: עסקת ז'איר אמאדור תקועה, סראגוסה תנסה לצרף את נולסקואין

ז'איר אמאדור, ארון שוינפלד
ז'איר אמאדור, ארון שוינפלד | אריאל שלום

הבלם נחוש לעבור, אולם הקבוצה הספרדית לא מוכנה לשלם את הסכום שמכבי ת"א דורשת ושמו של הכישרון הצעיר של אתלטיק בילבאו הוזכר. וגם: בר כהן, נדב נידם ועידו שחר האריכו את חוזיהם

(גודל טקסט)

ז'איר אמאדור ממשיך להיות בראש רשימת הרכש של ריאל סראגוסה שמפעילה לחצים על מנת לצרפו, אולם לבלם יש חוזה לשנתיים נוספות במכבי תל אביב שדורשת כ-600 אלף יורו בתמורה לפורטוגלי ובשלב זה אינה מוכנה לשחררו ללא תמורה.

בינתיים בספרד מדווחים שפרו נולסקואין, קשר אחורי בן 20 שיכול לשחק גם בעמדת הבלם, עשוי להצטרף לסראגוסה אם עסקת ז'איר לא תצא לפועל כאשר המתווה הוא השאלה ללא תמורה מאתלטיק בילבאו שמעוניינת שהשחקן הצעיר ישתפשף ויצבור דקות משחק.

בנוגע לז'איר, השחקן מבחינתו כבר הביע נכונות להצטרף לסראגוסה ואף סיכם עקרונית את תנאיו, אך הקבוצה מליגת המשנה מתעקשת לצרפו ללא תמורה וכרגע העסקה תקועה. השאלה הנשאלת היא האם מכבי תל אביב תהיה מוכנה לבוא לקראת ז'איר שכאמור רוצה לעזוב או שתדרוש ממנו לכבד את חוזהו, דבר שעלול לגרום אצלו למרמור.

מי שדוחף להשלים את העסקה הוא המנהל המקצועי של סראגוסה לאלו אראנטגי, שצירף בזמנו את ז'איר להואסקה ממנה הוא הגיע למכבי תל אביב בהעברה חופשית בקיץ 2018. שלוש קבוצות נוספות שמעוניינות בפורטוגלי הן האקסית הואסקה, אלמריה וגם ספורטינג חיחון שלאחרונה האריכה את ההתקשרות עם אקס הצהובים ז'אן סילבן באבין, אך הוא כאמור נחוש להצטרף לסראוגסה ששואפת להעפיל לליגה הבכירה בספרד.


עתידו אינו ברור. ז'איר אמאדור (דני מרון)

בתוך כך, מכבי תל אביב הודיעה היום על הארכת חוזיהם של שלושה מכישרונות קבוצת הנוער שגם משחקים בנבחרת ישראל לנוער, בר כהן, נדב נידם ועידו שחר – השניים הראשונים אף זכו העונה לדקות בסיום העונה תחת ולדימיר איביץ'. 

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "כולם במועדון מאושרים כי שלושה מהשחקנים הצעירים הטובים בישראל חתמו היום על חוזים חדשים במכבי. בעונה שעברה ראינו מה התוצאות שניתן להגיע אליהן עם שילובם של המכביסטים שגדלו אצלנו לקבוצה. כולם במכבי מאמינים כי בר, עידו ונדב ימשיכו בדיוק באותה הדרך. ברצוני להודות לפטריק ולצוות שלו על המשך העבודה הקשה בדרך לפיתוח דור השחקנים הבא ולמיץ' על ההשקעה הבלתי פוסקת שלו במחלקת הנוער".

פטריק ואן לוון, המנהל הביצועי, הוסיף: "בר, עידו ונדב הם שלושה שחקנים מוכשרים ששיחק יחדיו בקישור של קבוצת הנערים ועשו בעונה שעברה את קפיצת המדרגה לקבוצת הנוער בה שיחקו באופן סדיר. לשלושתם פוטנציאל אדיר והזדמנות מצוינת לשחקנים מקצוענים ולעתיד של מכבי תל אביב".


נידם, שחר וכהן לאחר הארכת החוזים (מכבי תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי