פרסום ראשון: הפועל תל אביב פועלת לצרף את יאקוב סילבסטר

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | עדי אבישי

לספורט1 נודע שאקס בית"ר ירושלים ובני יהודה, שיכול להגיע ללא תמורה, הוא המועמד המוביל לחזק את החלק הקדמי של ניסו אביטן. מכבי תל אביב ומכבי חיפה עוקבות אחרי רז שלמה: "הוא לא יעבור לשום מועדון בישראל"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה לעבוד במרץ על ההכנות לעונה הבאה והיום (שלישי) נודע לספורט1 כי האדומים פועלים על מנת לצרף את יאקוב סילבסטר, ששיחק אשתקד במדי בית"ר ירושלים ובבני יהודה ויגיע ללא תמורה אם אכן יצטרף.

המאמן ניסו אביטן מעוניין לצרף את סילבסטר שסיים את חוזהו ובהפועל תל אביב אישרו כי החלוץ אכן מועמד מוביל להגיע ובמקביל נעשים מאמצים גדולים על מנת להחתימו לפני היציאה למחנה האימונים שייערך באמצע חודש יולי בפולין.

אחרי חצי עונת בכורה מוצלחת בבית"ר ירושלים אותה סיים עם שישה שערים ב-13 הופעות, סילבסטר פתח את העונה החולפת בצורה לא טובה ועבר בחודש ינואר לבני יהודה. הסלובני בן ה-30 נכנס במהירות לנעליו הגדולות של ירדן שועה שעזב למכבי חיפה כשתרם שבעה שערי ליגה ב-13 הופעות ובמקביל סייע לכתומים לזכות בגביע המדינה.

בנוגע לרז שלמה, שמבוקש על ידי מכבי תל אביב ומכבי חיפה, במועדון לא מתכוונים לוותר על הבלם בכזו קלות. "מדובר באחד הבלמים הגדולים שצמחו בהפועל תל אביב והוא לא ישחק בשום קבוצה אחרת בישראל. תג המחיר שלו עומד על יותר משלושה מיליון יורו והוא יעבור לאירופה", הבהיר גורם במתחם חודררוב.

נכון לרגע זה מכרה הפועל תל אביב כמעט 6,000 מנויים לעונה הקרובה כאשר במועדון נלהבים מהתשוקה של אוהדי הקבוצה לשוב לאצטדיון בלומפילד המחודש שאמור להיפתח כבר במחזור הראשון נגד מכבי נתניה.


"לא ישחק בשום קבוצה אחרת בישראל". רז שלמה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי