טל כחילה מתקרב לנתניה, אלמוג כהן ימתין עד חמישי

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

ביממה האחרונה חלה התקדמות בשיחות בנוגע לצירוף בלם בית"ר ירושלים בעסקת מוחמד, כשגם ב"ש הוזכרה כמועמדת. הקשר כבר סיכם את תנאיו, אך מקווה להצעה מגרמניה. הקבוצה במגעים עם הבלם הספרדי, רומן גולוברט

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
במכבי נתניה מחכים לחתימתו הרשמית של עלי מוחמד בבית"ר ירושלים, כשבמקביל עדיין דנות הקבוצות בסוגיית העברת השחקנים בין הקבוצות.


בינתיים בקבוצה מחפשים בלם זר, אך במקביל גם בוחנים את צירופו של טל כחילה כחלק מהעסקה, כשביממה האחרונה חלה התקרבות בין הצדדים. למרות שהדברים עדיין לא סגורים, עלו הסיכויים להצטרפותו של כחילה חרף רצונה של בית"ר ירושלים לקבל דמי השבחה בגובה כמיליון שקלים. בנוגע ליעקב בריהון, בנתניה ממתינים במקביל לשחרורו של חן עזרא מהפועל באר שבע, דבר שעשוי להשפיע על צירופו של קשר בית"ר ירושלים.


בסביבתו של כחילה רוצים לקבל תשובה עד מחר בבוקר, כשמי שהוזכרה בהקשרו, לאור עזיבתו האפשרית של חאתם אלחמיד ששואף לעבור לחו"ל, היא הפועל ב"ש, שכבר הגישה עליו הצעה לבית"ר ירושלים בינואר האחרון. בסביבת המו"מ, מקווים שהדברים ייחתכו לכאן או לכאן ביממה הקרובה.



בסביבת הבלם מצפים להתפתחויות בהקדם (ערן לוף)


במקביל, בנתניה עוסקים בסוגיית הצטרפותו של אלמוג כהן, שזכה לפנייה גם מהפועל ב"ש ועדיין מתלבט לגבי עתידו. כפי שפרסמנו, בעיר היהלומים רוצים להשיב את הקשר, ששיחק לאחרונה בקבוצה בעונת 2010, אך מחכים להחלטתו הסופית האם יחזור לארץ או שלא.


כהן נמצא בחופשה פרטית, ממנה הוא צפוי לחזור מחר בלילה, אך היום החליט הקשר להציב דד ליין בסוגיית ההישארות בגרמניה, כאשר הוא ינסה למצות את האופציה לחתום במדינה בה שיחק בשנים האחרונות עד יום חמישי בבוקר בתקווה לקבל חוזה ארוך טווח. בעוד האמבורג, האנובר ונירנברג מגלות בו עניין לאורך זמן, לספורט1 נודע שגם שטוטגרט, שנשרה העונה לליגה השנייה, הוזכרה בהקשרו והקשר, שזכה להצעות לעונה אחת, דורש חוזה לשלוש שנים. גם פ.צ קלן מהבונדסליגה, עשויה לקדם את אפשרות צירופו.


בסביבתו של השחקן הבהירו כי למרות הטענות על כך שההצעה של ב"ש גבוהה יותר ולפיכך הסיכוי שיעבור לדרום גבוה יותר, אין כלל מחלוקות כספיות עם נתניה ולמעשה מהרגע הראשון תנאיו סוכמו, כולל הבטחה לסרט הקפטן, כפי שפרסמנו כאן אתמול. "הכסף הוא לא הבעיה בכלל. ההחלטה תסתמך נטו על הרגש. בכל מקרה אלמוג ויתר על לא מעט כסף ויילך עם הרגש והלב", אמרו בסביבתו.

מחכה להצעה מגרמניה, אבל את התנאים בנתניה הוא סיכם. כהן (מאור אלקסלסי)


אם יחזור ארצה, הוא יצטרך להחליט אם לעבור לשחק בב"ש, שם גדל או בנתניה, שם מתגוררים אבי, אחיו ואחותו. בכל מקרה, הצעה מהבונדסליגה עשויה לטרוף את הקלפים, שכן הוא מעוניין גם באתגר מקצועי.


במסגרת חיפושיה אחר בלם זר, נתניה נמצאת במגעים עם בלמה הספרדי של נאה סלאמיס הקפריסאית, רומן גולוברט. הבלם בן ה-27 סיים את חוזהו באי השכן ועברו שיחק בוויגאן האנגלית ובפ.צ קלן. בספרד הוא עבר בין השאר במרידה, אלצ'ה ומורסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי