חיים סילבס מעוניין בקשר אחורי זר, גם סיוסטדט בתמונה

חיים סילבס
חיים סילבס | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה לא פוסל הישארות של השוודי, אך האחרון התבקש על ידי יואב כץ להפחית משכרו. גם בעמדת החלוץ מחפשים שחקן זר ובמקביל מחכים שעדן בן בסט יתרצה ויסכים להצעה שהוגשה לו

(גודל טקסט)

הפועל חיפה, שתפתח את אימוניה רק בעוד שבועיים, עומלת על בניית הקבוצה ומחפשת שחקני חיזוק לאחר שעד כה צורפו רק השוער יסמין בוריץ' והבלם בן והבה. חיים סילבס החליט להתמקד בשלב זה בחיפוש אחר קשר אחורי וחלוץ, כאשר העדפת המאמן היא למלא את אותן עמדות בשחקנים זרים. לאחרונה הוצעו לקבוצה מספר חלוצים, ביניהם מירקו איבנובסקי, אולם קיימים פערים כספיים בין הצדדים.

סילבס לא פוסל גם אופציה שהקשר השוודי רסמוס סיוסטדט יישאר בקבוצה עונה נוספת, אך האדומים רוצים לבחון מועמדים אחרים לפחות עד מועד תחילת האימונים. דבר נוסף שישפיע על ההחלטה הוא שהבעלים יואב כץ הבהיר לסיוסטדט כי במקרה שירצה להישאר, הוא יצטרך להפחית בשכרו.

"אנחנו לא לחוצים בזמן ובטוחים שסילבס והצוות המקצועי בוחנים היטב את כל האופציות וימצאו את השחקנים המתאימים ביותר, הן תקציבית והן מקצועית", אמר גורם במועדון. מעבר לכך, בחיפה מקווים כי החלוץ עדן בן בסט יתפשר ויסכים להצעה הכספית שקיבל, כאשר בינתיים הוא ממשיך להתאמן יחד עם 'המנודים' בהפועל באר שבע.

עדן בן בסט. יתרצה ויסכים לחזור להפועל חיפה? (דני מרון)
עדן בן בסט. יתרצה ויסכים לחזור להפועל חיפה? (דני מרון)

בנושא אחר, בקבוצה מקווים להודיע רשמית על סגירת מחנה האימונים ברומניה. כזכור, לפני שבועיים יצא סילבס לבחון את המחנה והביע את הסכמתו וכעת סודרו כל האישורים. גם הבעלים יואב כץ צפוי להגיע למספר ימים במחנה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי