נגוואקם הגיש תביעה נגד רעננה. גל כהן מונה לעוזר מאמן

אריאל נגוואקם
אריאל נגוואקם | אודי ציטיאט

החלוץ הקמרוני פנה לפיפ"א בטענה להפרת חוזה ודורש 400 אלף יורו. תגובת המועדון: "פועלים כחוק, הייתה אופציה לשחררו כבר בקיץ". מאמן קבוצת הנוער בשנתיים האחרונות: "נצעיד את המועדון קדימה". גם אנליסט צורף

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

אריאל נגוואקם, החלוצה הקמרוני של הפועל רעננה ששוחרר מהקבוצה בסיום העונה, הגיש היום (רביעי) תביעה במוסדות פיפ"א נגד הקבוצה בסכום של 400 אלף יורו. החלוץ טוען שיש לו חוזה לשנתיים נוספות ושרעננה הפרה את החוזה. המועדון עצמו רצה להשתחרר מהקמרוני כבר בחלון ההעברות, וברעננה טוענים כי קיים סעיף בחוזה לפיו הקבוצה יכולה להיפרד מהחלוץ כבר בסיום העונה.

בקבוצה מיהרו להגיב: "הפועל רעננה תמיד פועלת לפי החוק. במקרה של אריאל נגוואקם, הייתה לנו כמובן אופציה לשחררו לאחר שנה, כפי שאכן קרה. כל הטענות יתבררו בבית המשפט".

הפועל רעננה תפתח את אימוניה  ביום חמישי הבא, ובינתיים הקבוצה ממשיכה בהשלמת הצוות המקצועי. המועדון הודיע היום על צירופו של גל כהן כעוזרו של המאמן מנחם קורצקי, וגם עוז וייסמן יצטרף כאנליסט.


מנחם קורצקי. הצוות המקצועי מתגבש (אודי ציטיאט)

כהן אמר: "אני שמח לחתום בהפועל רעננה לאחר שנתיים בהן אימנתי בקבוצת הנוער של המועדון. זה מאוד טבעי עבורי, ואני בטוח שנצעיד את המועדון קדימה. אני מודה לבעלים אשר אלון ודמיאן רוייטמן על האמון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי