שמיר במכתב פרידה: "בער בי ללבוש את המדים של ק"ש"

עדן שמיר
עדן שמיר | צילום: ערן לוף

לאחר המעבר לב"ש, הקפטן לא שכח להיפרד מהמועדון שנתן לו את ההזדמנות הראשונה בליגת העל, מאוהדי הקבוצה על התמיכה המתמדת ומהעיר קרית שמונה. "נכנסו לי ללב ואין ספק שלעולם לא ייצאו"

(גודל טקסט)
שעה קלה לאחר מעברו להפועל באר שבע, קשר עירוני קרית שמונה לשעבר פרסם מכתב פרידה בו הודה לכל הגורמים במועדון בראשות איזי שרצקי ולאוהדי הקבוצה על התמיכה שהעניקו לו בשבע שנותיו בצפון. הקפטן בן ה-23, שחובר שוב לברק בכר בקבוצתו החדשה, אחרי שהמאמן היה זה שהעלה את שמיר לקבוצה הבוגרת בקריית שמונה לפני כמעט שש שנים.


בעונה החולפת, שמיר היה בהחלט מהברגים המרכזיים בק"ש, כשרשם 33 הופעות בכל המסגרות, וכולן כשחקן בהרכב הפותח. מעמדת הקשר הצליח למצוא את הרשת חמש פעמים בליגה ועוד פעם אחת בגביע המדינה, ובנוסף רשם עוד חמישה בישולים. כאמור, בעונה הבאה השחקן ילבש את המדים האדומים של ב"ש, בה חתם לארבע השנים הקרובות.



"הגעתי לק"ש בגיל 17", כתב שמיר, "עזבתי את הבית, ההורים והמשפחה כדי לנסות להגשים את החלום ולהפוך לכדורגלן מקצועני. מהפגישה הראשונה עם דורון שנפר בער בי ללבוש את המדים של ק"ש. מאז עברו כמעט שבע שנים בהן הקבוצה העיר והאנשים נכנסו לי עמוק ללב ואין ספק שלעולם לא ייצאו משם".


"אני רוצה להודות לעירוני קרית שמונה ולעומד בראשו איזי שרצקי שלאורך כל התקופה היה כאבא, ליוסי אדרי מנכל המועדון שהיה שם בשבילי בכל בקשה, תמך ועזר. לעדי פרג' שבכל רגע נתון היה אוזן קשבת עבורי ותמך. לכם האוהדים היקרים תודה רבה על כל רגע ביחד גם בתקופות היותר טובות וגם בתקופות הפחות טובות תמיד עודדתם ותמכתם בי, מאחל לכם המון בהצלחה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי