עזב את מכבי חיפה: שון וייסמן חתם בוולפסברגר האוסטרית

שון וייסמן
שון וייסמן | וולפסבורגר

החלוץ הישראלי עזב את הכרמל והצטרף לשנתיים לקבוצה שתשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית. "אני שמח שהכל הסתדר, יש לנו מטרות גדולות ואני בטוח שאוכל לעזור לקבוצה להשלים אותן", אמר השחקן

(גודל טקסט)

שון וייסמן חתם הערב (חמישי) לשנתיים בוולפסברגר האוסטרית. החלוץ בן ה-23 סיים את חוזהו במכבי חיפה וקיבל הצעה משודרגת להישאר במועדון הירוק, אך במקביל בדק גם הצעות מאירופה. לבסוף העדיף את ההצעה האוסטרית על פני מספר הצעות מרוסיה ומקבוצות צמרת מפולין, בעיקר בזכות העובדה שבתחילת השבוע וולפסברגר שדרגה את ההצעה והדבר הביא לכדי סיכום.



"אני שמח מאוד שזה הצליח וחתמתי בוולפסברגר", אמר וייסמן הנרגש. "יש לנו מטרות גדולות לפנינו ואני בטוח שאוכל לעזור קבוצה לצלוח אותן".


נציגי וולפסברגר עקבו אחרי השחקן מספר פעמים בישראל, בעיקר במשחקי סיום העונה והחליטו להחתימו. בסביבתו של השחקן הסבירו כי אחד השיקולים המרכזיים לעבור לקבוצה האוסטרית הוא שוולפסברגר תשחק ישירות בשלב הבתים של הליגה האירופית. "שון הרגיש כי זאת ההצעה המקצועית הטובה ביותר עבורו וגם ההצעה הכספית הייתה טובה", אמר אחד ממקורביו של השחקן.


בכל מקרה שון וייסמן יצטרף לאימוני הקבוצה בעוד כשבוע כאשר בינתיים מחלים מהפציעה שלו בקרסול כאשר נפצע לפני משחקי נבחרת ישראל מול לטביה ופולין.

 


נציג נוסף בליגה האוסטרית. שון וייסמן (וולפסברגר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי