דיווח באוקראינה: דינמו קייב מעוניינת בעומר לקאו מקריית שמונה

עומר לקאו
עומר לקאו | ערן לוף

הקשר בן ה-21, שביקר במדינה האירופאית עם הנבחרת הצעירה במסגרת טורניר ידידות, נמצא על הכוונת של מועדון הפאר שמחפש להתחזק לקראת העונה הבאה

(גודל טקסט)

האם לגיונר ישראלי חדש בדרך לקבוצה בכירה באירופה? באתר "Sprtarena" האוקראיני דווח היום (חמישי) כי דינמו קייב סימנה את קשר קריית שמונה עומר לקאו. בדיווח נכתב כי הקשר עלה על הכוונת של ראשי הקבוצה כשביקר עם הנבחרת הצעירה בטורניר לובנובסקי שנערך במדינה. כמו כן הוזכרו גם דינמו מוסקבה וצסק"א סופיה הבולגרית כמעוניינות בישראלי.

לקאו בן ה-21 משחק בקריית שמונה מאז 2015, ועלה לבוגרים בעונת 2017/18. בעונת הבכורה שלו הוא כבש שישה שערים בכל המסגרות, אך העונה חלה ירידה ביכולתו לאחר שנחקר במסגרת פרשת תאונת הדרכים בה נהרג ארי נשר ז"ל. לקאו, כזכור, שוחרר ממעצר לאחר שהתברר כי לא היה קשור לתאונה. למרות זאת, הוא זומן למשחקי הנבחרת הצעירה בטורניר הידידות וכאמור שם תפס את עיניהם של ראשי הקבוצה.

דינמו קייב נחשבת לאחת משתי הקבוצות החזקות בליגה האוקראינית הבכירה, לצד שחטאר דונייצק בה משחק מנור סולומון, והיא המועדון המעוטר ביותר בתולדות הכדורגל האוקראיני עם 15 אליפויות, 11 גביעים ושבע זכיות בסופרקאפ מאז הוקמה הליגה ב-1991.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי