נתניה שיפרה את ההצעה על גולוברט, עזרא שוחח עם ברדה

חן עזרא
חן עזרא | דני מרון

הבלם מוכן לקצץ בשביל להגיע לקבוצה. כהן וקהת צפויים לחתום עד תחילת השבוע. אחד משני המאמנים שוחח עם הקשר בחתונתו של כחלון וקיימת אופטימיות לגבי הצטרפותו. הקבוצה תפגוש את זאבז'ה במחנה האימונים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר הסיכום עם אלמוג כהן, שעתיד לחתום בתחילת השבוע הבא לארבע עונות במכבי נתניה, היהלומים רוצים להשלים את צירופם של רועי קהת ורומן גולוברט כאשר הישראלי אמור לחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות, סעיף אשר הכניסו בנתניה גם בחוזיהם של רון אשכנזי ויובל שדה.

בנוגע לבלם הספרדי של נאה סלאמינס, בקפריסין פורסם אתמול (חמישי) כי בנתניה העלו את הצעתם ל-180 אלף יורו כולל סעיפים שונים, כשאפילו הבלם עצמו הסכים להפחית בשכרו במטרה שההצעה תגדל ושיוכל להצטרף ליהלומים. עוד קודם לכן במהלך הקיץ, הגישה עבורו אסטרס טריפולי היוונית הצעה בגובה 70 אלף יורו.

הקשר חן עזרא שמחוזר על ידי מכבי נתניה, הגיע לחתונו של ויקי כחלון לפני יומיי ובמהלך האירוע שוחח איתו שי ברדה, כשהקשר הבהיר בשיחות לחבריו כי הוא מעוניין לחזור לקבוצה ולאור העובדה שהוא אינו נמצא בתוכניות של הפועל ב"ש, נראה שהפעם דרכו סלולה להצטרף.


רועי קהת (ערן לוף)

אתמול הודיעה הקבוצה, שמשחק האימון השני במחנה האימונים יהיה מול גורניק זאבז'ה מהליגה הפולנית. יהיה זה משחקה האחרון של הקבוצה הפולנית לפני תחילת הליגה וישנו צפי לקהל. המשחק יתקיים באצטדיון של גורניק שבזמן מלחמת העולם השנייה נקרא אצטדיון אדולף היטלר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי