ניסו אביטן הודיע: רז כהן ורועי זיקרי בתכניות ולא ישוחררו

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

מאמן הפועל תל אביב בונה על שני השחקנים. במועדון מודאגים מעזיבה של גוטליב, ספורי ודגני ברגע האחרון. מכבי תל אביב וחיפה גיששו לגבי אושר דוידה: "הובהר להן כי הוא לא למכירה, הוא העתיד של המועדון"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנותיה לעונה הקרובה ונכון לעכשיו ישנו סימן שאלה בנוגע לשחקנים הבכירים, אדי גוטליב, אוראל דגני ורמזי ספורי, שעדיין אין החלטה סופית לגבי המשך דרכם. השלושה מחזיקים בסעיפי יציאה לחו"ל ולישראל ובמועדון מודאגים מעזיבה שלהם ברגע האחרון.

האדומים יחלו להתאמן בתחילת יולי וב–14 לחודש ימריאו למחנה אימונים בפולין. המאמן החדש ניסו אביטן הודיע כי הוא בונה על רז כהן ורועי זיקרי ואינו מתכוון לשחרר אותם. אביטן הבהיר כי רק לאחר החזרה ארצה מפולין יוחלט על הסגל הרחב, כאשר עבדי פרחאת יימכר או יושאל לקבוצה אחרת ובמקומו יגיע תומר לוי, המגן הימני של הפועל אשקלון בעונה שעברה. רשימה ארוכה של שחקנים חוזרים מהשאלה ומחפשים קבוצה שתקלוט אותם, בעוד עמית מלכה כבר לא שייך למועדון.

הפועל תל אביב רואה את אושר דוידה שחתם אתמול (חמישי) ל-5 שנים כאחד שישתלב בקרוב בקבוצה הבוגרת. גורם בכיר במועדון סיפר כי בימים האחרונים מכבי תל אביב ומכבי חיפה ביקשו לקנות את שחקן ההתקפה הצעיר, אך נתקלו בסירוב: "הובהר להם כי אושר אינו למכירה בשום פנים ואופן. הוא שחקן בית מהמצטיינים בקבוצת הנוער שלנו והעתיד של המועדון".

אדי גוטליב ורמזי ספורי. יעזבו ברגע האחרון? (אודי ציטיאט)
אדי גוטליב ורמזי ספורי. יעזבו ברגע האחרון? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי