דיווח: באלדומרו פרלאסה הקולומביאני מתקרב להפועל ב"ש

באלדומרו פרלאסה
באלדומרו פרלאסה | Luis Ramirez/Gettyimages

הקשר בן ה-27 שמועמד גם לאתלטיקו נסיונל עשוי לחתום כבר בימים הקרובים, ולהצטרף למרין, קריו ושטקוס כזר הרביעי שמצטרף הקיץ. בכר ייאלץ לשחרר שני זרים אם יגיע, טאפוקו וסאבו צפויים להיחתך

(גודל טקסט)

האם הפועל באר שבע בדרך לעוד רכש זר יוקרתי? אחרי חוסה קריו, ג'ימי מרין וארנסטס שטקוס, דיווחים בקולומביה מספרים שהקשר באלדומרו פרלאסה מועמד לקבוצה של ברק בכר. על פי העיתונאי הבכיר דייגו רואדה, השחקן בן ה-27 שמבוקש גם אצל אתלטיקו נסיונל מצמרת הליגה המקומית, הפועל באר שבע "קרובה מאוד להחתימו" וייתכן שהדבר יקרה כבר בימים הקרובים.

פרלאסה שייך כיום לאינדפנדיינטה סנטה פה מהליגה הבכירה בקולומביה, בה הוא משחק בארבע וחצי השנים האחרונות, וכבש העונה שלושה שערים ב-16 הופעות. אם יגיע לבאר שבע, זו תהיה הקבוצה הראשונה שלו מחוץ למולדתו.

עבור בכר זה יהיה הרכש השמיני הקיץ לצד קריו, מרין, שטקוס, ראשיר פרקינס מקוסטה ריקה שהצטרף לקבוצת הנוער, נאור סבג, גל לוי ועדן שמיר. לאחר החתמתו של שטקוס מכסת הזרים של ברק בכר חורגת מהמותר וכוללת בנוסף לחדשים את מיגל ויטור, קווין טאפוקו, אריק סאבו ונייג'ל האסלביינק. אם הקולומביאני יגיע, תידרש הקבוצה להגיע לסיכום על פרידה הדדית עם שני זרים. טאפוקו מועמד להשאלה להפועל תל אביב, ואילו סאבו מבוקש בליגה הרוסית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי