אנדראס יאניוטיס חתם במכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ' עזב לריימס

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

היווני, שסיים חוזה באולימפיאקוס, יצטרף לשורות הצהובים לשלוש שנים וימלא את מקומו של הסרבי בן ה-23 שחתם לארבע שנים בקבוצה מהליגה הצרפתית תמורת 4.6 מיליון יורו. מנספורד: "ראיקו יחסר לנו"

(גודל טקסט)
עידן חדש במכבי תל אביב: אחרי ארבע שנים במועדון, השוער פרדראג ראיקוביץ' השלים היום (שבת) את מעברו לריימס הצרפתית וחתם רשמית לארבע שנים במועדון. הסרבי בן ה-23, שהגיע לקריית שלום לפני ארבע שנים לאחר שזכה עם נבחרת סרביה עד גיל 20 באליפות העולם, חיפש קבוצה חדשה מאז תחילת הקיץ וכעת מצא בית בקבוצה הצרפתית ששילמה למכבי 4.6 מיליון יורו עבורו.


עם עזיבתו, נפתח מקום לזר בקבוצה של ולדימיר איביץ' והוא התמלא מיד: השוער היווני אנדראס יאניוטיס, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, חתם רשמית לשלוש עונות. יאניוטיס בן ה-26, המתנשא לגובה של 190 ס"מ, שיחק בעונה שעברה באולימפיאקוס והגיע למכבי כשחקן חופשי. ביוון הוא הוליך את הקבוצה לשלב הבתים של הליגה האירופית יחד עם קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו, והוא הגיע היום למחנה האימונים בהולנד וחתם רשמית. הוא ישתכר 500 אלף יורו לעונה, ובתום שלוש השנים תהיה למועדון אופציה להאריך את חוזהו בשנה נוספת.


במחנה האימונים ערכו ליאניס קבלת פנים והיכרות עם שאר השחקנים באימון. המנכ"ל בן מנספורד אמר: "אנדראס כעת הוא העתיד מבחינתנו ואני מקווה שתקבלו אותו בברכה. אנחנו מתחילים עכשיו את ההכנות לעונה הקרובה ומשאירים מאחורינו את מה שהיה בשנה שהסתיימה. כולם ינסו לקחת בחזרה את התואר מאיתנו, יש מטרה מסומנת על הגב שלנו, יותר מאי פעם, אחרי שהייתם כל כך טובים בעונה שעברה. כולם ינסו לנצח אותנו, כולם ירצו לפגוע בנו, ואנחנו חייבים להיות מוכנים".



יאניוסטיס.

יאניוסטיס. "הוא העתיד מבחינתנו" (מכבי תל אביב, האתר הרשמי)



כזכור, יאניוטיס לא המריא עם מכבי ת"א להולנד, שכן באופן רשמי חוזהו היה אמור להסתיים ב-30.6 וראשי המועדון היווני סירבו להתיר את חוזהו לפני הזמן. בימים האחרונים, ובעקבות לחץ שהפעילו יאניוטיס וסוכנו על ראשי אולימפיאקוס, הגיעו הצדדים להסכמה.



בין השאר כתב יאניוטיס: "לעולם לא אשכח את הרגעים שהיו לי כאן. למדתי כאן המון על החיים ועל כדורגל. מעולם לא הייתי מעל הצוות והקבוצה והייתי מחוייב ב-100 אחוז למועדון. אני רוצה להודות לבעלים מר מרינאקיס על התמיכה במהלך השנים, אתם תהיו בלב שלי לעולמים".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δεν θα ξεχάσω ποτέ όλες τις στιγμές που έζησα στην ομάδα αυτά τα 7 χρόνια… όλα όσα έχουν συμβεί όμορφα και άσχημα κάτι μου έμαθαν στο ποδόσφαιρο και στην ζωή μου!Να διευκρινίσω κάτι: Έζησα τον σύλλογο απ την θέση του 4ου,του 3ου,του 2ου και του 1ου τερματοφύλακα σταδιακά χωρίς να παραπονεθώ για κάτι και ποτέ μα ποτέ δεν έβαλα τον εαυτό μου πάνω από την ομάδα, ήμουν αφοσιωμένος 100% εδώ και αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει ΚΑΝΕΙΣ…οπως ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να αμφισβητήσει τον επαγγελματισμό μου και το ποσο έχω μάθει να δουλεύω…Θελω να Ευχαριστήσω τον κ.Μαρινακη για την στήριξη του όλα αυτά τα χρόνια…Ευχαριστώ μέσα απ την καρδιά μου τον κόσμο της ομάδας που ακόμα και στα δύσκολα με βοήθησε και έλαβα μόνο αγάπη!Ευχαριστώ όλους τους προπονητές,τους αναλυτές,τους γυμναστές και τους συμπαίκτες που συνεργάστηκα! Ευχαριστώ τους φυσικοθεραπευτές,τον γιατρό, τους φρόντιστες και όλους τους ανθρώπους που ήταν στο ρεντη κάθε μέρα και δεν μας έλειπε τιποτα!αντιο Ολυμπιακέ μου❤️

A post shared by @ andreasgianniotis on 




במקביל, במועדון נפרדו מהשוער הסרבי שהיה אחד השחקנים הבולטים בסגל בשנים האחרונות. בארבע עונות בהן שיחק במדי מכבי ת"א, ראיקוביץ' זכה באליפות אחת, שני גביעי טוטו ורשם השתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות ובשלב הבתים של הליגה האירופית. הוא שמר על רשת נקייה ב-97 מ-202 המשחקים בכל המסגרות בצהוב. מנספורד נפרד מהשוער: "נוכחותו של ראיקו בסגל הקבוצה, גם על הדשא וגם מחוצה לו, היתה לנו לעונג והוא יחסר לכולנו. אך עם זאת, הידיעה כי הוא עוזב את מכבי אחרי ארבע שנים עם תואר של אלוף גורמת לנו תחושת סיפוק. תודה רבה ראיקו ובהצלחה".






 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

THANK YOU to all my teammates, all the fans, all the people in the club and to all the coaches I had to make my next step happen in my career. I will never forget this time and I'm proud to be part of a Champion-Squad! I will miss Israel, Tel Aviv, my friends and the fantastic fans! I wish to the club and all my teammates all the best for the future! Thanks again for everything!!!! @maccabitlvfc YALLA MACCABI

A post shared by Predrag Rajkovic (@rajkovicpredrag) on



אמש העלה מאמן השוערים של מכבי תל אביב חריסטוס קלפאקיס, פוסט בחשבון האינסטגרם שלו ובו הוא נפרד מראיקוביץ': "אני גאה בך ומאחל לך את כל הטוב שבעולם, תודה לך ראיקוביץ'", הפוסט אגב נמחק לאחר זמן קצר, אך הוא בהחלט מרמז על כך שראיקוביץ' כבר נפרד מאנשי מכבי והוא בדרכו ליעד אחר.


Info @RMCsport : Le @StadeDeReims réalise un joli coup. Le club rémois a obtenu la signature de Pedrag #Rajkovic, le gardien international serbe du Maccabi Tel Aviv. Transfert avoisinant 3M€ et un contrat de 4 ans pour le joueur.

— Mohamed Bouhafsi (@mohamedbouhafsi) June 22, 2019


שחקן שצפוי להישאר הוא הבלם ז'איר אמאדור, שלפי הדיווחים בספרד יישאר במכבי תל אביב, כפי שגם הצהירו במועדון לא אחת, וזאת לאור סירובה של סראגוסה, שהייתה המועמדת המובילה לצרפו, לשלם את תג המחיר בו נקבו הצהובים – כ-600 אלף יורו.



איביץ'. בקרוב יאניוטיס יצטרף רשמית למחנה בהולנד (מכבי תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי