מרין: "באירופה יוכלו לראות אותי, רוצה לזכות עם ב"ש באליפות"

חוסה אנחל קריו, ג'ימי מרין
חוסה אנחל קריו, ג'ימי מרין | חיים זלקאי

הקשר שהגיע מקוסטה ריקה לבירת הנגב התראיין במדינתו וסיפר על הימים הראשונים בישראל: "לא היססתי רגע כשהציעו לי לעבור, זו קבוצה שנלחמת על כל התארים ואוכל לגדול שם". וגם: הימים הראשונים תחת בכר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הנחיתה בשבוע שעבר את מי שנחשב לאחד מהיהלומים של קוסטה ריקה, לא פחות. ג'ימי מרין, רק בן 21 וכבר אחד משחקני המפתח של נבחרתו, הגיע לבירת הנגב לאחר שבבירת הנגב התרשמו מהטכניקה, ממהירותו ומהבנת המשחק של קשר הכנף שלרוב מאייש את אגף שמאל.

מרין הגיע דווקא להפועל באר שבע לאור העובדה שהיא משתתפת במוקדמות הליגה האירופית ותהיה מדורגת לפחות עד שלב הפלייאוף, כך שמבחינתו הוא לא רק יגשים את החלום לעבור לאירופה, אלא גם ייתכן שיזכה לחשיפה על אחת הבמות הגדולות של היבשת. כעת, בראיון ראשון מאז עזב לישראל, הוא סיפר לעיתון "לה נאסיון" על הימים הראשונים.

"היה שווה להקריב את הכל עבור הזדמנות כזו", סיפר מרין, "אני חי את הרגע הזה כי אם לומר את האמת אז זה רגע שחלמתי עליו. אני אמשיך לעבוד קשה, כפול ממה שעשיתי עד כה כדי להשתפר ולהראות את יכולותיי. כשסיפרו לי על ההצעה מהפועל באר שבע לא היססתי לרגע. הסתכלתי וזו קבוצה שנלחמת על כל התארים ומיד הסכמתי. אני רוצה להילחם על האליפות בישראל ולעזור לקבוצה לזכות בתואר".


רוצה לזכות באליפות בישראל. מרין (האתר הרשמי של הפועל באר שבע)

על ליגת העל אמר מרין בן ה-21: "אני רואה את ישראל כליגה שדרכה אני יכול לגדול. הגעתי לאחת הקבוצות הכי טובות במדינה ואני יודע שאני יכול להשתפר. אני אוכל לשחק באירופה, יש לנו טורניר מאוד חשוב כמו הליגה האירופית ושם יוכלו לראות אותי".

מרין סיפר שהתקבל בחום בישראל ואמר על הימים הראשונים תחת ברק בכר: "מבקשים ממני להקפיד על המון דברים טקטיים ואני עושה כמיטב יכולתי, אבל אני גם רוצה להבקיע יתר. כשהכדור אצלי, אם נותנים לי את החופש כמו שהיה בהרדיאנו (קבוצתו קודמת), אז זה משהו שאני יודע לעשות. אני צריך לשפר את היציבות שלי במשך 90 דקות, לרוץ יותר, תמיד לבקש את הכדור – אלה דברים שעליי לעבוד עליהם. 


בכר לצד מרין ויתר שחקני הרכש (הפועל באר שבע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי