הפועל ת"א ואשדוד סיכמו: ג'ראפי יוכל להימכר בכל סוף עונה

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי. ימשיך על הספסל? | דני מרון

אחרי שהשוער כבר חתם לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת, המועדונים הגיעו למתווה לפיו הקבוצה מעיר הנמל תוכל למכור אותו אך ורק לחו"ל ורק לאחר סיום העונה, 30 אחוז מסכום העסקה ייכנס לקופת האדומים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פתחה את חלון ההעברות בסערה כשהנחיתה לא פחות מחמישה שחקנים, אבל נראה שלפחות עד היציאה למחנה האימונים ב-14.7 לא יבוצעו עוד מהלכים מהותיים, מתוך רצון של המאמן החדש ניסו אביטן לצפות בשחקני הסגל ולבצע שינויים נקודתיים לאחר החזרה מפולין.

אביטן בין השאר מתכוון לצפות עד ליציאה לפולין ביונתן לוי, רז נחמיאס, רועי דיין, שולמייסטר עדן הרשקוביץ', פייסל מוליץ' ואולריך מלקה ורק לאחר מכן תתקבל החלטה באשר לעתידם, בין אם הם יימכרו או יושאלו פעם נוספת לקבוצות בליגת העל או בליגה הלאומית אחרי שהקבוצה כבר צירפה הקיץ את יואב ג'ראפי, דני גרופר, עלי כנענה, אור אינברום ומייקל אולהה וכן קיבלה בחזרה מהשאלה את מוטי ברשצקי.

אם כבר הוזכר ג'ראפי, אז מתברר שהשוער  – שחתם לארבע שנים עם אופציה לעונה חמישית והעברתו ממועדון ספורט אשדוד – יוכל להימכר על ידי אשדוד במהלך ההסכם, אבל רק בכל סיום עונה ורק למועדון באירופה. הפועל תל אביב תקבל 30 אחוז מסכום המעבר אם אכן ייצא לפועל. השוער אריק ינקו, לו חוזה לעונה נוספת, אינו מתכוון לעזוב ומאמין כי יוכל להתמודד על אפודת השוער מול ג'ראפי.


ג'ראפי. הושג מתווה מול מ.ס אשדוד (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי