לפני היציאה למחנה האימון, ב"ש תכריע מי מהזרים ייחתך

אריק סאבו
אריק סאבו | דני מרון

שחקני הנבחרת של הקבוצה המדרום ישובו להתאמן. הקבוצה מהדרום תמריא מחר לפולין בעוד הרוש וסאבו צפויים להישאר בארץ יחד עם "קבוצת המנודים". טאפוקו עשוי להיות מושאל. החניכים של בכר יערכו 3 משחקים ב-10 ימים

(גודל טקסט)
שלושה משחקני הנבחרת של הפועל באר שבע, שהצטרפו היום (ראשון) לאימונים, הופתעו לגלות שחצי קבוצה כמעט התחלפה. ספק רב אם לואי טאהא, חאתם עבד אל חמיד ובן שהר יודעים להבדיל בין ג'ימי מארין לראשיר פרקינס, או  לזהות את מספר החולצה של אנחל קאריו. היהלום מקוסטה ריקה והחלוץ הספרדי הצטרפו בזמן ששלושת שחקני הנבחרת שהו בחופשה.


הקבוצה עורכת בשעה זו אימון מסכם לקראת יציאתה למחנה האימונים הטרום עונתי בפולין. באימון משתתפים לואי טאהא, חאתם עבד אל חמיד ובן שהר, שחקני הנבחרת שסיימו את חופשתם. בלט בהיעדרו השוער אריאל הרוש שלא התאמן ולא ייצא למחנה. ארנסטס שטקוס ואוהד לויטה, שיתמודדו על האפודה הראשונה, ערכו אימון מפרך זה לצד זה. 


לקראת היציאה למחנה האימונים מחר בפולין, בקבוצה יחליטו מי מבין הזרים ייחתך ומי יישאר בארץ ויצטרף לקבוצת ה"מנודים" הכוללת כבר את שיר צדק, חן עזרא, דור אלו, ועדן בן בסט, וצפויה לקלוט לשורותיה גם את השוער אריאל הרוש ואת אריק סאבו. הקשר הסלובקי מעוניין לעזוב, ובקבוצה מעריכים שאחת הסיבות המרכזיות לכך קשורה לחששותיה של רעייתו מן המצב הבטחוני. קבוצות מטורקיה ורוסיה הוזכרו כאופציה עבורו.



בינתיים הפועל באר שבע קרובה מאוד להשלים את צירופו של רמזי ספורי, קשר הפועל תל אביב, שיהיה שחקן הרכש השמיני שלה. באר שבע צפויה לשלם את סעיף השחרור שלו העומד על חצי מיליון יורו. בקבוצה מחכים שיתבהר עתידו של הקשר קווין טאפוקו. מכיוון שהקשר הקולומבאיני בלדומרו פרלאסה צפוי לחתום בטרנר, טאפוקו צפוי לזוז הצידה ולעבור בהשאלה לקבוצה חדשה.



צדק, הרוש וסאבו. לא בתוכניות ויישארו בארץ (אודי ציטיאט)


מחנה האימונים שליד גדנסק ייאפשר לבחון את כושרו הפיזי של הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור שיצטרך להוכיח שהוא מסוגל להתמודד עם שלושה משחקי אימון תוך פחות מעשרה ימים – מול פוגון שצ'צ'ין , לכיה גדנסק הפולניות ונגד אולימפיאקוס היוונית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי