אריק בנאדו פוטר מאימון קבוצת הנוער של מכבי חיפה

אריק בנאדו
אריק בנאדו | ערן לוף

המאמן קיבל הבוקר את ההודעה על סיום תפקידו במועדון לאחר עונה מאכזבת: "מעציב מאוד לגלות שמועדון שגדלתי בו ושיחקתי בו שנים רבות בחר להראות לי את הדרך החוצה באופן פוגע במיוחד". בני לם יחליפו

(גודל טקסט)

זעזוע במחלקת הנוער במכבי חיפה: אריק בנאדו, שאימן את קבוצת הנוער בשנה האחרונה, קיבל היום (ראשון) הודעה על פיטוריו ובמקומו מונה בני לם. לם אימן במחלקות הנוער של של מכבי נתניה ובית"ר טוברוק במשך כ-20 שנה, וכעת ינהיג את דור העתיד של הירוקים.

לם אמר לאתר הרשמי: "אני מאוד מאוד מרוצה שהגעתי למועדון גדול כמו מכבי חיפה. אנחנו נשב בימים הקרובים עם כל הצוות ונחליט על המטרות ועל הדרך. גידלתי אינספור שחקנים לכדורגל הישראלי, ואני מקווה להמשיך את זה גם במכבי חיפה. אני מודה למכבי חיפה שהביאו אותי להיות מאמן הנוער ומאמין שלא אאכזב אף אחד".

כפי שפרסמנו לראשונה לפני כחודש, מאמן טוברוק בעונה שעברה נפגש עם הנשיא יענקל'ה שחר, כאשר בהתחלה דובר כי ימונה למנהל מקצועי אך לבסוף הוחלט כי ישמש כמאמן קבוצת הנוער. מאמן העבר שלמה שרף שמשמש כיועץ מקצועי בטוברוק תיווך בין הצדדים.

בני לם.
בני לם. "גידלתי אינספור שחקנים בכדורגל הישראלי, מקווה להמשיך את זה גם במכבי חיפה" (דני מרון)

המהלך, מסתבר, הגיע כהפתעה גם לאריק בנאדו עצמו. דקות אחדות לפני מינויו של לם לתפקיד הוציא בנאדו הודעה ובה טען כי הפיטורים הגיעו באופן לא צפוי ומאכזב. "הבוקר נדהמתי לקבל הודעה מהנהלת מכבי חיפה על פיטוריי מאימון קבוצת הנוער. ההודעה הפתיעה אותי מאוד בעיקר על רקע העובדה שנקבע כבר תאריך פתיחת עונה, ולאחר שהכנתי ועמלתי על התכניות המקצועיות לעונה שעתידה לבוא".

"מיותר לציין את החיבור הרגשי שלי למועדון וכמה הוא חשוב לי, ולכן קשה לי מאוד עם החלטת המועדון, בפרט שהדבר נעשה לאחר עונה אחת בלבד מתוך חוזה של שנתיים (שעל בסיס תנאי זה הסכמתי לחזור לקבוצת הנוער למרות הצעות רבות שהיו לי מקבוצות בוגרים)", הוסיף בנאדו.

"זה לא סוד שהעונה האחרונה הייתה מאתגרת במיוחד. עזיבת אלאך באמצע העונה, קבלת החלטות מקצועיות טרם הגעתי לקבוצה, הסגל הצעיר באופן חריג לעומת יתר קבוצות הליגה ולמרות כל אלה נתתי את כל כולי לאורך כל העונה ועשיתי את המקסימום ויותר מכך. הרגשתי שליחות מיוחדת לייצב ולטייב את מחלקת הנוער של המועדון המצויה בתקופה פחות טובה בהתאמה עם הקבוצה הבוגרת (לכך סיבות רבות שאדבר עליהן בעתיד), לצורך כך עבדתי ימים כלילות על מנת ליצור מכלול של תוכניות לשינוי ושיפור המחלקה וקבוצת הנוער בפרט".

בנאדו.
בנאדו. "מיותר לציין את החיבור הרגשי שלי למועדון" (עדי אבישי)

"לצערי הרב תוכניות לחוד ומציאות לחוד, ולא הצלחתי להשלים את המשימה, ושלא באשמתי. מעציב ומאכזב מאוד לגלות שמועדון שגדלתי בו ושיחקתי בו שנים רבות ושביחד קטפנו מספר שיא של תארים בחר להראות לי את הדרך החוצה באופן פוגע במיוחד".

"בהזדמנות זו רוצה להודות לכל השחקנים והצוות שעבד איתי וכמובן לכל הקהל הירוק", סיים בנאדו, "אוהב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי