עולה צפונה? הפועל חיפה קרובה לצרף את קווין טאפוקו

קווין טאפוקו
קווין טאפוקו | דני מרון

הקשר, שהצטרף לרשימת המנודים של הפועל באר שבע, מנהל משא ומתן עם קבוצתו של חיים סילבס: "אנחנו מקווים מאוד שהוא יגיע". בן בסט מתרחק

(גודל טקסט)

הפועל חיפה עשויה לצרף בקרוב את קווין טאפוקו, שקיבל הערב (ראשון) הודעה כי הוא אינו נמצא בתוכניות של הפועל באר שבע ולא ימריא עם קבוצתו של ברק בכר למחנה האימונים שיתקיים בפולין

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הפועל חיפה פנתה להפועל באר שבע לפני מספר שבועות וביקשה להשאיל את טאפוקו לעונה, אולם הקשר רצה להישאר בבירת הנגב במטרה להילחם על מקומו.

כעת, לאור ההודעה שקיבל מראשי באר שבע, בהפועל חיפה העלו הילוך, שיחות בין הצדדים כבר החלו וטאפוקו אמור להיות שחקן הרכש השלישי של חיים סילבס הקיץ אחרי השוער יסמין בוריץ' והבלם בן והבה.

"אנחנו מאוד מקווים שטאפוקו יגיע", אישר גורם בהפועל חיפה, כשבמקביל עדיין לא פסלו בכרמל את האפשרות להחתים את אפונסו טיירה מבית"ר ירושלים, אך נכון לרגע ישנם פערים כספיים גדולים בין הצדדים.

מי שמתרחק מהפועל חיפה הוא חלוץ הפועל באר שבע עדן בן בסט, שדרש להכניס לחוזהו מענקים שונים. לאחר משא ומתן ארוך ולא מעט שיחות, נראה שהפערים גדולים כאשר הבעלים יואב כץ מוכן להתפשר על חוזה שנתיים, אבל ללא מענקים בטענה כי שכר הבסיס של החלוץ יהיה גבוה גם כך.


יסכים להתפשר? עדן בן בסט (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי