ספורי עבר בדיקות רפואיות, ב"ש כבר שילמה חצי מיליון יורו

רמזי ספורי חוגג
רמזי ספורי חוגג | אודי ציטיאט

לספורט1 נודע שקשר הפועל ת"א צפוי לחתום על חוזה לארבע שנים ויצטרף בהקדם לחבריו החדשים במחנה האימונים בפולין. לחצים כבדים על קלטינס להצטרף בעקבות פערים במו"מ עם פרלאסה, ישולמו עבורו כמיליון יורו

(גודל טקסט)

באיחור של כתשע שעות המריאה הערב (שני) הפועל באר שבע למחנה האימונים בפולין. עד ההמראה בשעה 20:00, שבמקור אמורה הייתה להתרחש בשעות הבוקר, עברו השחקנים וצוות המאמנים. הטיסה המקורית לא יצאה לדרכה בגלל תקלה במערכת הקירור של המטוס, והשחקנים נאלצו לצאת מהטרמינל ולעבור בידוק מחודש, עד שנמצאה להם טיסה חלופית שאף היא יצאה באיחור של שעה. בעקבות העיכובים בוטלה טיסת ההמשך, ועם הנחיתה בפולין אמורה המשלחת לעבור את הלילה בוורשה ומחר להמשיך לכיוון גדנסק.

מי שלא היה על המטוס לפולין וצפוי להצטרף בהקדם הוא קשר הפועל תל אביב, רמזי ספורי. אחרי שמקורבי השחקן אישרו לספורט1 שהעסקה סוכמה, כעת נודע כי ספורי עבר לפני זמן קצר בדיקה רפואית ואם יימצא כשיר, צפוי לחתום עוד הערב על חוזה לארבע שנים ולהמריא למחנה אימונים. למעשה, הפועל ב"ש שילמה הערב להפועל ת"א את סעיף השחרור של הקשר בגובה חצי מיליון יורו.

בנוסף, בעקבות פערים עם הקשר הקולומביאני בלדומרו פרלאסה, בב"ש לוחצים בכיוון של דוד קלטינס, קשר בית"ר ירושלים שבשלב זה מסרב להצעה ממועדונו לחתום על חוזה חדש. בהפועל ב"ש מוכנים לקצץ קרוב למיליון יורו מהסכום שבית"ר אמורה לשלם עבור מיכאל אוחנה כדי לצרף את הקשר. גם העובדה שזוגתו של קלטינס, שרון אייזנברג, היא באר שבעית ושבשל כך הוא מגיע לבאר שבע כמה פעמים בשבוע, מחזקת מבחינת אנשי המועדון את האפשרות שהקשר ייענה בחיוב לאפשרות.


קלטינס. ב"ש לוחצת ומאמינה בהגעתו (דוד מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי