פריי ישוב למכבי חיפה? נציג המועדון המריא לטורקיה, בוזגלו מתקרב

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

לאחר הפגישה של הקשר עם יעקב שחר, בסביבתו של השחקן סיפרו: "הוא הרגיש צורך ללבן את היחסים, האופציה שיחזור קיימת". טוראי סיהאו מרשים במחנה באוסטריה, הטורקי עשוי לשוב לכרמל

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מודים כי הופתעו מהגעתו של מאור בוזגלו למשרדו של יעקב שחר אתמול (שני), מתוך רצון של הקשר לשוב לקדנציה שלישית בכרמל. מאור בוזגלו הגיע לבדו וביקש לשוחח עם הבעלים, כאשר בפגישה נכח גם בנו של שחר, אור.

במועדון סיפרו כי הפגישה הייתה טובה, בעיקר בשל כך שבוזגלו שיבח את התנהלותה מכבי חיפה בכל הקשור לפציעה אותה עבר ולשיקום שהעניק לו המועדון בזמנו. "מאור הרגיש צורך ללבן את היחסים עם שחר. הפרידה עם חיפה לא הייתה ברוח טובה וזה הפריע לו", אמר אחד ממקורביו של בוזגלו וציין, "האופציה של הצטרפות למכבי חיפה הייתה גם לפני הפגישה הזאת והיא קיימת גם עכשיו".

כעת בוזגלו צפוי להיפגש פעם נוספת עם אנשי חיפה, שיקבלו החלטה סופית אם אכן להגיש הצעה רשמית לשחקן. בכל מקרה בחיפה למודי ניסיון ממקרי העבר ולכן עשויים להציע חוזה לעונה אחת עם לא מעט הסתייגויות. "אין ספק שמאור בוזגלו הוא שחקן מאוד מוכשר וראוי, אבל זאת תהיה קדנציה שלישית והכל נלקח בחשבון", אמרו בכרמל.


"הכל נלקח בחשבון". בוזגלו אחרי שכבש מול מכבי חיפה (ערן לוף)

הפגישה בין שחר לבוזגלו הייתה גם שיחת היום בקרב שחקני חיפה שנמצאים במחנה האימונים באוסטריה, לקראת מעברם מחר להולנד – שם ייערך מחנה האימונים השני. מי שמרשים את הצוות המקצועי הוא הקשר הצעיר טוראי סיהאו, יליד גמביה ששיחק בקבוצת הנוער בבית"ר טוברוק והקיץ נרכש על ידי הירוקים.

בסביבתו של המגן סאן מנחם לא אהבו אתמול את ההתבטאויות של חלק מהאנשים בחיפה לפיהם הוא צפוי להיות מגן מחליף למגן זר שצפוי להגיע ואמרו: "סאן יהיה מגן ראשון ואם יחליטו שיגיע מגן נוסף, אז הוא יבקש לעזוב".


מנחם. לא מוכן להוות גיבוי למגן אחר (דני מרון)

במכבי חיפה רוצים לקבל החלטה סופית גם בנושא קרים פריי. כפי שפרסמנו אתמול, עסקת הטרייד בה הטורקי היה אמור להיות מועבר לריזספור התפוצצה, לכן ההחלטה נותרה בידי קבוצתו בשאקשהיר. הירוקים רוצים לעשות סוף לסאגה שנמשכת מספר שבועות ולספורט1 נודע כי נציג מטעם המועדון טס לטורקיה בכדי לנסות ולקבל תשובות בנושא, כאשר בחיפה עדיין אופטימיים בעניין. כידוע, הצדדים כבר סיכמו את התנאים סביב המעבר ורק ממתינים לאישור הסופי של המועדון הטורקי.

בנושא אחר, שלשום הודיעה מכבי חיפה על מינויו של בני לם למאמן קבוצת הנוער במקום אריק בנאדו, אבל מתברר כי נתגלעו לא מעט מחלוקות בין בעלי בית"ר טוברוק אריק איזיקוביץ', משם הגיע לם, לבין הירוקים וזאת מכיוון שאיזיקוביץ' דרש בתמורה לשחרורו של לם זכות ראשונים על שחקני מחלקת הנוער של הירוקים כדי שיעברו למועדון הנתנייתי. לם אף לא הגיע לפגישה מקצועית בחיפה, אבל לאחר מספר שיחות נראו כי המחלוקות בדרך לפתרון ולם יעביר את האימון הראשון שלו בקבוצת הנוער של מכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי