דוד קלטינס חתם לחמש שנים בהפועל באר שבע

דוד קלטינס
דוד קלטינס | הפועל באר שבע, רשמי

ברקת שילמה שישה מיליון שקלים על קשרה של בית"ר ירושלים, שאמור להצטרף ביממה הקרובה למחנה האימונים בפולין. עוד לפני החתימה חוגג נפרד: "בואו נראה אתכם מסרבים לכל כך הרבה כסף"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע החתימה היום (שלישי) את קשר בית"ר ירושלים דוד קלטינס לחמש שנים בתמורה לשישה מיליון שקלים, אשר אמורים להתקזז מעסקת מיכאל אוחנה. הקבוצה מבירת הנגב תנסה להעביר את הקשר כבר היום למחנה האימונים בפולין, אליו יצאה אתמול.


כזכור, אתמול בבוקר פרסמנו כי ישנם פערים גדולים ביו קלטינס לבית"ר ירושלים. השחקן עצמו מרוויח 130 אלף דולר לעונה, קיבל הצעה של 200 אלף דולר לעונה אך היה מוכן להתפשר על 250 אלף. חוגג שהבין כי המועדון מתחיל לחרוג גם מהתקציב הענק שתכנן, 70 מיליון שקל, הודיע לסוכנו אבי נמני כי בשלב זה ההצעה לא תעלה. קלטינס עצמו לקח פסק זמן והודיע לראשי באר שבע שיסכים להיפגש אם יקבל אור ירוק מחוגג. הבעלים עצמו הבהיר כי בית"ר תעביר אותו רק אם תקבל את הסכום אותו היא דורשת – כ-1.5 מיליון יורו לטענת מקורבים למועדון.



ההודעה מגיעה רגע אחרי הפיצוץ בעסקה בין הצדדים. "דיברתי עם דוד ואני מאוד אוהב אותו, הוא שחקן נהדר ואישיות עוד יותר", כתב חוגג. "דחיתי כבר המון הצעות עליו ואין לי בעיה לדחות גם את ההצעה הזו. מצד שני לא ייתכן שבינואר הוא יהפוך לשחק חופשי ובית"ר תיפגע. לא אתן לזה יד".



מצהוב לאדום. דוד קלטינס (הפועל באר שבע – האתר הרשמי)


עוד כתב הבעלים: "אחרי העונה שעברנו, אני לא חושב שלמישהו מגיע שדרוג. נכשלנו כישלון משמעותי בעונה שחלפה, ולאף אחד לא מגיע פרס. בכל זאת הצענו הצעה משודרגת מאוד. אם מישהו חושב שצריך לתת יותר, אשמח לפרסם את פרטי הבנק של בית"ר ונחכה לקבל ממנו תרומה בשמחה".


"אם דוד ידחה את ההצעה שלנו, כי מועדון אחר הציע לו הרבה יותר, ולכן אם יחליט לעבור, נבין אותו ונאחל לו הצלחה", סיכם חוגג. "אנחנו עדיין מקווים שהוא יקבל את הצעתנו, ויישאר, אבל אם יחליט לעזוב בית"ר תקבל המון כסף תמורתו ובצדק. קל מאוד לכתוב תגובות, בואו נראה אתכם מסרבים לכל כך הרבה כסף. אשמח לראות אהדה ללא תנאים, כמו ששרים בשירים".


אתמול כתב קלטינס פוסט בנוגע לעתידו. "אני מקבל אינספור הודעות ואני לא עונה להן אז אשתדל להעביר את המסר שלי פה. אל תאמינו לסכומים שכתוב שמציעים לי, הם רחוקים מהמציאות. אל תאמינו לסכומים שכתוב שאני דורש, הם עוד יותר רחוקים מהמציאות", כתב. "בתור שחקן בית שמקבל את כל האהבה שאני מקבל ברור שהמטרה הראשונה היא לחתום על חוזה חדש, עם זאת – צריך לזכור שבחוזה הקודם אני כבר עשיתי את ההקרבה למען בית"ר – אני כבר בן 24 ומדובר בחוזה יותר משמעותי לקריירה".



יעזוב את קבוצת נעוריו. דוד קלטינס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי