ספורי חתם לחמש שנים בהפועל ב"ש: "מבטיח שאתן הכל על המגרש"

רמזי ספורי
רמזי ספורי | הפועל באר שבע, רשמי

אלונה לא עוצרת. הקשר של הפועל תל אביב מצטרף לדוד קלטינס בבירת הנגב: "נעשה הכל כדי לגרום לקהל שלנו ולנו להיות גאים". יעבור בדיקות רפואיות וימריא למחנה האימונים בפולין. דמי ההעברה: חצי מיליון יורו

(גודל טקסט)

זה רשמי. רמזי ספורי השלים היום (שלישי) את המעבר המתבקש מהפועל תל אביב וחתם ל-5 עונות בהפועל באר שבע. הקשר יעבור בדיקות רפואיות היום ולאחר מכן ימריא לפולין ויצטרף לחבריו במחנה האימונים.

למרות מספר סעיפים בעייתים שמנעו את החתימה, אתמול בערב הושגו ההסכמות בין הצדדים, ולאחר שבבירת הנגב הסכימו לשלם את סעיף השחרור של השחקן – המוערך בכחצי מיליון יורו, המעבר הפך לרשמי.

ספורי יחגוג באוקטובר 24. את הקריירה שלו החל בהפועל תל אביב, וב-2013, טרם מלאו לו 18, ערך את הופעת הבכורה במדיה הבוגרים. עד לקיץ 2016 רשם 65 הופעות במדים האדומים ואז יצא למסע השאלות בבני סכנין, הפועל אשקלון ומכבי נתניה, בהן לא הרשים. 


ספורי במדי מכבי נתניה. יצא לתקופת השאלות לפני שחזר לקבוצת נעוריו

בעונה האחרונה חזר לקבוצת נעוריו ורשם עונה נהדרת מבחינה אישית. ספורי היה העוגן ההתקפי של הפועל תל אביב וסיים עם מספרים נאים: שמונה שערים וחמישה בישולים ב-27 הופעות ליגה. 

מוקדם יותר הקיץ, ספורי הודיע להנהלת האדומים על כוונתו לעזוב, ולמרות מאמצם של האחים ניסנוב לטרפד את העסקה, ואף לנתק קשר עם סוכנו, אבי נימני, הקשר יצטרף לנאור סבג, שון גולדברג, ג'ימי מרין, אנחל קריו, ראשור פרקינס, עדן שמיר, ארנסטס שטקוס ודוד קלטינס כרכש התשיעי של הפועל באר שבע בחלון ההעברות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי