אבוקסיס: "נצרף שחקנים חדשים, בלי להשתגע או להשתולל"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

בני יהודה ערכה אימון בכורה לקראת העונה שבפתח והמאמן אמר על המהפכה בסגל: "שחקנים רוצים להתקדם וקיבלנו תמורה, בטוח שנהיה קבוצה טובה. הסוד שלנו הוא שחקנים רעבים שנמצאים בטירוף". מורי צפוי להאריך את חוזה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

מחזיקת הגביע בני יהודה החלה הערב (שלישי) את אימוני טרום העונה, בסגל חסר מאוד עם שני זרים בלבד וללא אף שחקן רכש משמעותי. כידוע הזהובים ישחקו העונה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, כאשר המשחק הראשון ישוחק ב-8.8 והגומלין שבוע לאחר מכן, ועוד קודם לכן יפגשו את מכבי תל אביב במשחק "אלוף האלופים".

מי שהגיע לאימון היום הוא הבלם דן מורי שסיים את חוזהו, אולם לספורט1 נודע כי בימים האחרונים חלה התקדמות במגעים בין הצדדים ומורי עשוי לסכם בקרוב לעונה נוספת. גם השוער אמיליוס זובאס, שנותח במהלך הפגרה בברכו הפגועה, הגיע לאימון , אך הוא לא התאמן, שכן הוא עדין נמצא בשלבים הסופיים של הליך השיקום שלו וההערכה היא שבתוך שבעה עד 10 ימים הוא יהיה כשיר לחלוטין.

"בכל תחילת עונה יש התרגשות ואתה מצפה לעונה טובה", אמר המאמן יוסי אבוקסיס, "כמובן שסיימנו את העונה בצורה מצוינת, אם זה בליגה ובמיוחד בגביע, אז תמיד יש לנו מטרות חדשות, אבל אנחנו רק בהתחלה ובכל תחילת שנה אנחנו בתקופה הזו לא בסגל מלא, כי אנחנו לא יכולים להתחרות עם הקבוצות הגדולות על שחקנים. אנחנו כרגע קצת מחכים, אבל כמו בשנה שעברה שחיכינו ובסוף זה משתלם לנו ואני מקווה שזה יקרה גם השנה".


דן מורי. צפוי להישאר (דני מרון)

עזיבתם של מספר שחקני מפתח: "זה ממש מזכיר לי את אותן שאלות שהיו בשלב הזה בעונה שעברה ובסוף הגיעו שחקנים חדשים שהתגלו ועשו התקדמות גדולה מאוד. אני חושב שכל מי שיהיה בבני יהודה יצטרך לתת מעצמו ולהוכיח את עצמו. חבר טוב אמר לי 'כשירדתם ליגה, אף קבוצה לא רצתה אף שחקן שלכם', אז זה אומר שהקבוצה עשתה עונה טובה ומן הסתם רוצים את השחקנים והם מבוקשים. זה אומר שהקבוצה עשתה עונה טובה ואני תמיד אומר שבני יהודה לא יכולה להתחרות בקבוצות הגדולות על סכומים, בני יהודה יכולה לשלם סכומים מסוימים, בלי להשתגע או להשתולל. שחקנים רוצים להתקדם מבחינה כספית ומבחינה מקצועית ואם הקבוצה שלנו מקבלת בעבור זה תמורה, אנחנו נביא שחקנים אחרים. אני בטוח שנצרף שחקנים טובים ונהיה קבוצה טובה. נצטרך כאן שחקנים רעבים, כאלה שיהיו בטירוף, כי זה הסוד שלנו בשנתיים האחרונות".


בחירת שחקנים לסגל:
"צריך לזכור שבאחת העסקאות שעשינו, צירפנו את צ'יבוטה ודור ז'אן שהיו משמעותיים אצלנו השנה והיו מושאלים שחזרו אלינו והשתפרו. נצטרך למצוא עכשיו את האחרים ואל תשכחו שגם חזיזה וגם אשכנזי הלכו, אבל הבאנו גם שני שחקנים וולבלום וזנטי במקומם והם יכולים לעשות כאן התקדמות גדולה. מבחינה עסקית, עשינו דברים טובים".


"עשינו דברים טובים". אבוקסיס על השינויים בסגל (דני מרון)


על כך שהוא נשאר בבני יהודה:
"יש לי מחוייבות אישית לבעלים ברק אברמוב, שאני לא עוזב, בטח ובטח לא באמצע עונה. מערכת היחסים בינינו היא טובה ואני נהנה ומקדם שחקנים והקבוצה מתקדמת. אני לא מרגיש נחיתות בזה שאני בבני יהודה, להיפך, אני מרגיש גאווה גדולה, ויש בי רעב להצלחה, כרגע הזמן שלי בבני יהודה".

המטרות: "אני אף פעם לא מדבר לפני תחילת עונה על מטרות. צריך לעבוד קשה, לסדר קודם את הסגל ואחרי זה נוכל לדבר. יש לנו עוד זמן להתארגן ולהכין את הקבוצה".


על רכש שיבוא:
"אנחנו במשא ומתן עם שחקנים וזה שלא כתבתם על זה, זה אומר שאנחנו עושים דברים בשקט. יש כמה שאנחנו רוצים ואני אוהב שדברים קורים בשקט".

כאמור שני הזרים היחידים שנותרו בסגל הם השוער הליטאי אמיליוס זובאס והקשר איסמעילה סורו, אליהם צורפו עד כה רק שחקנים אלמוניים יחסית: אורי צעדון ודור כוכב מהפועל עפולה, איתן וולבלום שהגיע ממכבי חיפה וכן בן שמעוני שגדל במועדון ושיחק בשלוש העונות האחרונות בנס ציונה.


נמצא בשלבים הסופיים של הליך השיקום. זובאס (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי