קאניוק רוצה להגיע להפועל ת"א, מחכה לתשובה מפחטקור

גידי קאניוק
גידי קאניוק | אריאל שלום

קבוצתו האוזבקית של הקשר תחליט עד יום שני הקרוב האם תממש את האופציה עליו. לאחר שנודע כי בוזגלו לא יגיע, האדומים רוצים לחזק את הקישור במקום ספורי וגנדה. קשיים בהבאת ממן, רייכרט מנסה להשיג שחרור בחינם

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תצא בעוד כשלושה שבועות למחנה אימונים בפולין, והמאמן ניסו אביטן רוצה לצרף לפחות שחקן בכיר אחד או שניים עד אז. הקבוצה איבדה לאחרונה את ג'וזף גנדה, שהאופציה עליו לא מומשה, ואת רמזי ספורי שעבר להפועל באר שבע, וגם מאור בוזגלו שהיה על הפרק כבר לא יגיע. נכון לעכשיו הקישור שלה כולל את ניר לקס, קלאודומיר פריירה, רז כהן, עמנואל בואטנג, שי אליאס, דני גרופר, מוטי ברשצקי ואור אינברום.

ברשימה של אביטן נמצאים שלושה מועמדים ישראלים, בנוסף לקשר נבחרת אוגנדה פרוק מייה. המאמן רוצה את חנן ממן, הפצוע בשרירי הבטן ואינו מתאמן עם הפועל באר שבע, אבל הוא לא נכלל ברשימת המשוחררים של הקבוצה הדרומית ונראה שיהיה קשה לצרף אותו.

במקומו, בודקים בהפועל תל אביב אופציה לצרף את גידי קאניוק המשחק בפחטקור האוזבקית. כפי שפורסם לראשונה, אתמול (שני) יצרו בקבוצה קשר עם קאניוק שאמור לשוב בשבוע הבא לאוזבקיסטן, והקשר ששיחק העונה במכבי פתח תקווה הביע נכונות לחתום. לקאניוק יש חוזה לחצי עונה נוספת בפחטקור, שאמורה להודיע האם היא מממשת את האופציה עליו לשנתיים נוספות – מה שיוביל לדרישת תשלום.

בן רייכרט. לא נמצא בתוכניות של הבלגים (מאור אלקסלסי)
בן רייכרט. לא נמצא בתוכניות של הבלגים (מאור אלקסלסי)

עוד מועמד לחזור הוא בן רייכרט, שנערכות שיחות איתו ועם סוכנו. רייכט, שעזר למ.ס. אשדוד לשרוד בליגת העל בעונה שעברה, שייך כעת לזולטה וארחם הבלגית שכבר הודיעה לו שאינו בתכניות לעונה הבאה, והוא פועל לקבלת שחרור חינם.

בהפועל תל אביב ממתינים להתפתחויות מול הבלמים אוראל דגני ואדי גוטליב, ואם אחד מהם יעזוב תוך הפעלת סעיף השחרור, המועמד המוביל להגיע הוא שיר צדק שנמצא בין "מנודי" הפועל באר שבע כמו גם המגן הימני דור אלו, שעשוי להגיע בהשאלה עם אופציה לרכישה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי