מכבי חיפה החליטה: לא נצרף את מאור בוזגלו

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הקשר בן ה-31 יזם שיחה נוספת עם ההנהלה בתקווה לחזור לקדנציה שלישית, אולם בשל דרישותיו נתקל בסירוב: "הצענו לו שכר מהגבוהים בקבוצה, אנחנו ממשיכים הלאה". סלליך ימשיך את השיקום במחנה בהולנד

(גודל טקסט)

סיבוב פרסה? כנראה שלא. משעות הבוקר המוקדמות החלו גישושים מחודשים מצדו של מאור בוזגלו בתקווה לשוב לקדנציה שלישית במכבי חיפה, אולם נראה שדרישות הקשר לעומת ההצעה שהגישה מכבי חיפה, הובילו למבוי סתום ולהחלטת הירוקים לוותר סופית על האופציה להשיבו.

לאחר שפרסמנו כי ישנו רצון מצד בוזגלו להגיע להסדר מול מכבי חיפה, הגישו הירוקים הצעה נוספת ולפיה יקבל השחקן 250 אלף דולר לעונה בשנה הראשונה ו-300 אלף דולר לעונה בעונה השנייה, אך הקשר סירב. במכבי חיפה הבהירו כי מדובר בשכר מהגבוהים בקבוצה והגבוה ביותר שהוצע לשחקן מכל הקבוצות: "זאת הייתה הצעה אחרונה ואנחנו ממשיכים הלאה", הבהירו.

עוד לפני אירועי הבוקר, כבר אתמול (שלישי) נקבעה פגישה נוספת בין המועדון לעורך דינו של השחקן כשבהלכה הגישה חיפה הצעה קונקרטית והייתה תקווה שאכן השחקן מתקרב לירוקים, אבל דווקא בצד השחקן החליטו להגיש הצעה נגדית – דבר שהכעיס את אנשי חיפה שפוצצו את המו"מ.

"ציפינו להתנהלות אחרת מבוזגלו", אמר גורם במועדון שהוסיף: "ההצעה שלנו הייתה מכובדת וזאת לאור העובדה שהייתה שיחה טובה בין יעקב למאור. לא היה לנו אינטרס להיכנס לשיחות של מספר ימים ולערוך עוד סאגה שסופה לא ידוע ולכן קבענו את הסוף". בסביבתו של בוזגלו הופתעו מההודעה המהירה והברורה של הירוקים, אך עדיין ניסו לבצע פעילות לחידוש הקשר.


לא יחזור לקדנציה שלישית בירוק. מאור בוזגלו (ערן לוף)

בינתיים הירוקים מסיימים את החלק הראשון שלהם במחנה האימונים שנערך באוסטריה שכלל בעיקר עבודה על כוח וכושר גופני ובמהלך היום הקבוצה הגיעה להולנד במטרה לעבוד עם השחקנים בפן הטקטי בנוסף לשלושה משחקי אימון, כאשר כבר ביום שישי תפגוש את קבוצת המילואים של אולבורג.

מי שיצטרף לקבוצה בהולנד הוא הקשר סינטיהו סלליך. הקשר ממשיך בתהליך השיקום בעקבות הפציעה שלו ולא טס לאוסטריה כי המתחם שם לא התאים לפעולות בשיקום ואילו בהולנד מדובר במתקן ראוי יותר.

במכבי חיפה מקווים לצרף מהר ככל שניתן שחקנים זרים בעיקר כאשר האופציה הראשונה עבורם היא עמדת הבלם ולקבל החלטה סופית בנושא הקשר הטורקי קרים פריי. נציג מטעם המועדון נמצא בטורקיה בכדי להסדיר את הסאגה. בחיפה הכחישו אתמול את הדיווח בטורקיה לפיו פריי אינו מעוניין כלל להגיע לישראל.


יצטרף למחנה האימונים בהולנד. סינטיהו סלליך (ערן לוף)

חלק מאוהדי מכבי חיפה ממשיכים במחאה שלהם כנגד ההתנהלות של המועדון והעלו שלטי חוצות ברחובות שונים בתל אביב עם הכיתוב: "יענקל'ה תמכור". במועדון לא התרגשו יתר על המידה וטענו: "מדובר בקומץ שלא מייצג את הקהל האמיתי של מכבי חיפה שממשיך לרכוש מנויים והגיע כבר ל-11 אלף מנויים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי