חביב אוחיון יישאר בהפועל חדרה, אוסטין אג'ידה חתם

אוסטין אג'ידה
אוסטין אג'ידה | הפועל חדרה, רשמי

שוער מכבי ת"א צפוי להיות מושאל עונה נוספת בקבוצה של אורי גוטמן וייאבק עם מקומו עם הניגרי שהאריך את חוזהו עד 2020. פאוליוס גולוביקס בן ה-19 הרשים את הצוות המקצועי. עדי טבצ'ניק רוצה לעזוב

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)
הפועל חדרה תפתח את העונה בעוד שבוע ימים, ועד אז מקווים בקבוצה לצרף שחקנים נוספיםף פרט למגן חגי גולדנברג שחתם אתמול (שלישי) בקבוצה. בנוסף במועדון להגיע להסדר בנושא השוערים ונראה כי השניים ששיחקו בעונה שעברה – אוסטין אג'ידה וחביב אוחיון ימשיכו עונה נוספת בקבוצה.


השוער הניגרי אוסטין אג'ידה חתם לעונה נוספת בקבוצה, שתהיה השלישית שלו בחדרה ולמרות שאורי גוטמן חיפש חלופה ישראלית לא מצאו לאג'ידה קבוצה אחרת אשר תקלוט אותו ולכן יישאר במועדון גם בעונה הבאה. אג'ידה אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד להישאר בבית, אמשיך להנהיג ולעשות את כל מה שצריך כדי שגם העונה חדרה תהיה הפתעה נעימה".



לעומתו שוער מכבי תל אביב יושאל לחדרה לעונה נוספת. הכוונה הייתה בהתחלה להשאיל את אוחיון לשנתיים אך בחדרה העדיפו להשאילו לעונה אחת וכאשר מכבי תל אביב תחזור ממחנה האימונים אז הנושא ייחתם באופן רשמי: "חביב הצטיין בחלק האחרון של העונה ואנחנו רוצים שתהיה לנו תחרות בריאה בעמדת השוער", אמרו בחדרה. 



ימשיך בהפועל חדרה למרות שלא היה בתכניות של אורי גוטמן (עדי אבישי)



לאחר החתמתו של אוסטין אגידה והרצון להשאיר את חביב אוחיון אז שוער נוסף מהעונה שעברה, עדי טבצ'ניק, מחפש יעד חדש ומבוקש בהפועל עכו והפועל פתח תקווה.


בינתיים בקבוצה רוצים גם להנחית מספר זרים לפתיחת האימונים בשבוע הבא ואחד השמות החמים מבחינת חדרה הוא הקשר הליטאי פאוליוס גולוביקס. גולוביקס, בן ה-19, משחק בעמדת הקשר ההתקפי באלופת ליטא, סודובה. הקשר הרשים את ראשי חדרה שביקרו בליטא בסוף השבוע שעבר ובמועדון מתכוונים להיכנס למשא ומתן על מנת לצרפו לקראת העונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי